PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Marki w czasie pandemii mają być wobec konsumenta uczciwe
Małgorzata Węgierek: prowadzenie komunikacji w taki sposób, jak przed pandemią to droga donikąd
Małgorzata Węgierek: prowadzenie komunikacji w taki sposób, jak przed pandemią to droga donikąd
Dystans społeczny nie zmienił potrzeby społecznych kontaktów. Istotna rola komunikatorów i social mediów
Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów
Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów
Marki w czasie pandemii. Konsumenci nie chcą, by promowały się na koronawirusie
Marki w czasie pandemii. Konsumenci nie chcą, by promowały się na koronawirusie
DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią
DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią
Wavemaker: dzieci oglądają dłużej tv, nie ubyło reklam w tv. Aflofarm na czele, najwięcej reklam żywności
Unilever planuje wycofać marki bez określonego celu i dodatkowych wartości dla konsumentów
Większość marek mogłaby zniknąć z rynku, bo łatwo je zastąpić innymi
Większość marek mogłaby zniknąć z rynku, bo łatwo je zastąpić innymi
TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses
Polacy cenią Google, Rossmana i NIVEA . Wybór marki to deklaracja światopoglądowa
Polacy cenią Google, Rossmana i NIVEA . Wybór marki to deklaracja światopoglądowa
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
Polski rynek marek własnych zyskuje na wartości
Polscy internauci chętniej kupują marki, których reklamy lubią
Kubica rekordowo często pokazywany w telewizji