Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)

Samsung, Dior, Adidas, Kia, Budweiser i jeszcze kilka innych marek przygotowało w 2017 roku reklamy, które osiągnęły w br. na YouTube największą popularność. Dwa spoty - Samsunga i „Clash Royale” - zanotowały po ponad 100 mln odtworzeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Poniżej prezentujemy zestawienie najczęściej wyświetlanych na YouTube reklam w 2017 roku na całym świecie.

Do rankingu zakwalifikowano te spoty, które były oznaczone w serwisie jako reklama (musiały mieć płatne wyświetlenia). Algorytm uwzględnia płatne wyświetlenia, tzw. wyświetlenia organiczne oraz uwagę i zaangażowanie widzów.

1. „We'll take care of you, wherever you are”Samsung India ServiceAgencja: Cheil IndiaLiczba odtworzeń: 150,3 mln

2.    „The Last Second”Clash Royale/SupercellAgencja: Barton F GrafLiczba odtworzeń: 110,7 mln

3.    „Ping Pong Trick Shots 3”Dude Perfect/ sponsorowane przez OreoLiczba odtworzeń: 90,6 mln wyświetleń

4.    „Miss Dior - The new Eau de Perfum”DiorLiczba odtworzeń: 43 mln

5.    „Born The Hard Way”BudweiserAgencja: AnomalyLiczba odtworzeń: 28,5 mln

6.    „Hero's Journey” (z Melissa McCarthy)KiaAgencja: David&GoliathLiczba odtworzeń: 25,9 mln

7.    „Original is never finished”Adidas OriginalLiczba odtworzeń: 25,4 mln

8.    „The Rock x Siri Dominate The Day”Apple - iPhone 7Liczba odtworzeń: 25,3 mln

9.    „Circles”Levi'sLiczba odtworzeń: 22,3 mln

10.    „Cleaner of your dreams”Mr. CleanAgencja: Leo Burnett TorontoLiczba odtworzeń: 17,6 mln

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji