Poniżej prezentujemy zestawienie najczęściej wyświetlanych na YouTube reklam w 2017 roku na całym świecie.
Do rankingu zakwalifikowano te spoty, które były oznaczone w serwisie jako reklama (musiały mieć płatne wyświetlenia). Algorytm uwzględnia płatne wyświetlenia, tzw. wyświetlenia organiczne oraz uwagę i zaangażowanie widzów.
1. „We'll take care of you, wherever you are”Samsung India ServiceAgencja: Cheil IndiaLiczba odtworzeń: 150,3 mln

2. „The Last Second”Clash Royale/SupercellAgencja: Barton F GrafLiczba odtworzeń: 110,7 mln
3. „Ping Pong Trick Shots 3”Dude Perfect/ sponsorowane przez OreoLiczba odtworzeń: 90,6 mln wyświetleń

4. „Miss Dior - The new Eau de Perfum”DiorLiczba odtworzeń: 43 mln
5. „Born The Hard Way”BudweiserAgencja: AnomalyLiczba odtworzeń: 28,5 mln

6. „Hero's Journey” (z Melissa McCarthy)KiaAgencja: David&GoliathLiczba odtworzeń: 25,9 mln
7. „Original is never finished”Adidas OriginalLiczba odtworzeń: 25,4 mln

8. „The Rock x Siri Dominate The Day”Apple - iPhone 7Liczba odtworzeń: 25,3 mln
9. „Circles”Levi'sLiczba odtworzeń: 22,3 mln

10. „Cleaner of your dreams”Mr. CleanAgencja: Leo Burnett TorontoLiczba odtworzeń: 17,6 mln











