Najpopularniejsze seriale pokazuje TVP. „Bodo” najchętniej oglądaną nowością (raport)

W br. wśród seriali telewizyjnych największą popularnością cieszą się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należy do „M jak miłość”. W rankingu top 8 znalazła się tylko jedna nowa produkcja - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Najpopularniejsze seriale pokazuje TVP. „Bodo” najchętniej oglądaną nowością (raport)
fot. tvp

W okresie od 1 stycznia do 20 lipca 2016 roku wśród wszystkich seriali telewizyjnych nadawanych w polskich stacjach telewizyjnych największą widownię zgromadziła nadawana w TVP2 produkcja „M jak miłość”. Jej najchętniej oglądany odcinek, pokazany 1 lutego, oglądało średnio 6,99 mln osób, co przełożyło się na 42,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do siostrzanego serialu Dwójki „Na dobre i na złe” , którego odcinek pokazany dwa dni później śledziło 5,34 mln osób. Przełożyło się to na 33,51 proc. udziału.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się pokazywany przez Jedynkę „Ojciec Mateusz” - serial ten 17 marca obejrzało 4,63 mln widzów, a jego udział wyniósł 29,62 proc.Oczko niżej znalazły się „Barwy szczęścia” TVP2. Odcinek tej telenoweli z 15 lutego zgromadził 4,26 mln widzów (25,54 proc. udziału).

Pierwszą piątkę uzupełnia jedyna nowość w rankingu - serial TVP1 „Bodo”. Pierwszy odcinek tej produkcji przyciągnął przed telewizory 3,81 mln widzów (22,10 proc. udziału; emisja 6 marca).Pięć z ośmiu tytułów, to seriale pokazane przez Jedynkę. Pozostałe trzy miejsca zajęły produkcje Dwójki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-tvp2-najwiecej-stracily-w-i-polroczu-polsat-liderem-w-16-49-transmisje-sportowe-hitami-analiza ##

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera także należała do „M jak miłość” (2,39 mln widzów; 35,49 proc. udziału; emisja 18 stycznia), a drugie miejsce zajęło „Na dobre i na złe” (1,72 mln osób; 27,25 proc.; 3 lutego). Na ostatniej lokacie podium sklasyfikowane zostały tutaj już jednak „Barwy szczęścia” (1,32 mln; 20,61 proc.; 15 lutego).

W tym ujęciu na czwartym miejscu uplasowała się jedyna nowa produkcja - serial TVN „Druga szansa” (1,27 mln; 21,24 proc.; również 15 lutego).

Najwięcej, bo trzy miejsca w tym rankingu zajęły seriale Dwójki. Po dwie pozycje należały do tytułów TVN i Polsatu, a tylko jedna do Jedynki.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD