Udział RMF FM w okresie od listopada 2013 roku do stycznia 2014 roku wyniósł 22,6 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,6 pkt. proc. Tym samym jest to największy spadek w zestawieniu - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem w analizowanym okresie na poziomie 15,9 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc.
Na trzeciej pozycji znalazła się Jedynka, której udział w rynku wzrósł z 10,2 proc. do 10,4 proc. Oczko niżej uplasowała się Trójka - 7,5 proc. (bez zmian w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku). Zaś piąta pozycja należała do Radia Maryja, które straciło 0,6 pkt. proc. (do 2,1 proc. udziału).
Oczko niżej uplasowała się Eska Rock, której udział w okresie od listopada 2013 do stycznia 2014 roku wyniósł 1,3 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.). Stacja jednak od 2 grudnia ub.r., dostępna dotąd w 18 miastach Polski, zaczęła nadawać wyłącznie w Warszawie na nowej częstotliwości 93,3 FM pod nazwą VOX FM (więcej na ten temat).

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.











