Najwięcej na reklamy out-of-home wydaje się w USA

USA to największy rynek reklamy out-of-home na świecie, ale w najbliższych latach najszybciej będzie rozwijał się region Azji i Pacyfiku - szacuje firma analityczna Global Industry Analysts.

km
km
Udostępnij artykuł:

W 2014 roku reklamodawcy wydali w USA na reklamę out-of-home 161,9 miliarda dolarów. Następna pod tym względem była Europa (126,3 mld USD), przed regionem Azji i Pacyfiku (109,7 mld USD), Japonią (55,2 mld USD), Ameryką Łacińską (25,5 mld USD), Kanadą (9,4 mld USD) oraz regionem Bliskiego Wschodu i Afryki (5,7 mld USD).

Do 2020 roku pozycję lidera mają utrzymać USA (207,2 mld USD), a drugie miejsce Europie (161,8 mld USD) ma odebrać region Azji i Pacyfiku (180,2 mld USD), który ma być jednocześnie najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamy out-of-home na świecie, zyskującym co roku średnio 8,6 proc. na wartości.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu