W spocie bohater stylizowany na rasę Klingonów w charakterystycznym dla niej języku opowiada m.in. o tym, że z Netflixa można korzystać na wielu różnych urządzeniach: zarówno komputerach, smartfonach i tabletach, jak też telewizorach typu smart TV i konsolach do gier.
Klip promuje też niedawne włączenie do oferty Netflixa serialu serial „Star Trek: Discovery”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-polski-serial-w-2018-roku-rezyserkami-agnieszka-holland-i-kasia-adamik ##

Z kolei członkowie kartelu z Cali, bohaterowie serial „Narcos”, którego trzeci sezon udostępniono w Netfliksie kilka tygodni temu, przestrzegają, żeby z treści tej platformy nie korzystać z pirackich źródeł.
Na początku września „Narcos” był reklamowany spotami nawiązującymi do meczów piłkarskiej reprezentacji Polski.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-w-orange-tv-takze-w-polsce-orange-poszerza-wspolprace-z-serwisem ##

Oba spoty udostępniono m.in. na YouTubie.











