„Nasz nowy dom” ze stabilną widownią. 20,73 mln zł z reklam

Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledziło średnio 1,52 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji wypadł najgorzej na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 20,73 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom” ze stabilną widownią. 20,73 mln zł z reklam

Dziesiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 17 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,52 mln osób. Przełożyło się to na 10,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,48 proc. w grupie 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-taniec-z-gwiazdami-osma-edycja-wygrala-beata-tadla ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się ostatni odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor - zgromadził on przed telewizorami 1,74 mln oglądających.

grafika

Nadawana wiosną ub.r. ósma seria reality-show przyciągała przed ekrany niemal tyle samo widzów. Gromadziła ona średnio 1,53 mln osób przy udziale wynoszącym 10 proc. w 4+, 13,54 proc. w 16-49 oraz 12,04 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cztery-wesela-i-podroz-polsat-castingi ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 10” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca gł. serwis sportowy i magazyn „Alarm!”, co przełożyło się na 13,79 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,46 proc.), natomiast trzecią lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Dzięki Bogu już weekend” i „Szpieg D’83”; 11,12 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 20,72 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. reality-show zarobiło 19,51 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-take-me-out-reality-show-polsatu-1-mln-widzow ##

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+