Natalia Nykiel w kampanii Avon zachęca nastolatki do samobadania piersi

Marka Avon startuje z nową kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam" skierowaną do nastolatek. Jej celem jest zaszczepienie prozdrowotnych postaw wśród dziewczyn od 16. roku życia. Ambasadorką akcji jest piosenkarka Natalia Nykiel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Natalia Nykiel w kampanii Avon zachęca nastolatki do samobadania piersi
Natalia Nykiel w kampanii Avon

Kampanię „Normalne, że ich dotykam" promuje emocjonalny spot w duchu „body positive", w którym Natalia Nykiel zachęca dziewczyny do bycia bliżej ze sobą oraz do dotykania i poznawania swoich piersi.

- Propozycja udziału w kampanii „Normalne, że ich dotykam" spodobała mi się od razu bo wiem, jak ważne wśród młodych dziewczyn jest budowanie podstaw wiedzy na temat naszego ciała, czy seksualności i jak bardzo mi tego brakowało, kiedy byłam nastolatką. Z wielką przyjemnością i dumą przyjęłam rolę ambasadorki kampanii i wierzę, że dzięki niej mocno poszerzymy świadomość dziewczyn w zakresie samobadania. – tak udział w kampanii komentuje Natalia Nykiel.

Wideo będzie promowane szeroko w social mediach: na Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku oraz Spotify. Dodatkowo, by zaangażować nastolatki i zachęcić je do przyjrzenia się swoim piersiom, w dniach 1-16 października na TikToku zostanie zorganizowany konkurs. Zadaniem uczestniczek będzie zatańczenie do singla Natalii i zakończenie swojego tańca gestem samobadania, który artystka wykonuje w teledysku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/avon-slepe-testy-kosmetykow ##

Ekspertki Avon przeszkolą dziewczęta w szkołach

W ramach kampanii ekspertki Avon, przeszkolone przez Fundację Rak'n'Roll, przeprowadzą lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w całej Polsce.

Podczas zajęć przekażą uczennicom niezbędną wiedzę na temat poznawania własnych piersi, które powinno stać się zdrowym nawykiem każdej kobiety. Ambasadorką kampanii została wokalistka Natalia Nykiel, która specjalnie dla Avon nagrała utwór zachęcający do samoakceptacji i poznawania swojego ciała.

Według badań aż 95 proc. dziewcząt w wieku 14-16 lat oraz 58 proc. młodych kobiet w wieku 19-25 lat nigdy nie uczestniczyło w zajęciach dotyczących profilaktyki raka piersi.

Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii, w tym zakup mediów, odpowiada agencja Garden of Words, za realizację spotu dom produkcyjny AGVE oraz reżyser Jan Dybus i operator Michał Palikot. Akcja jest finansowana w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi, która jest zasilana w całości ze sprzedaży produktów Avon z Różową Wstążką.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online