Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka

Natalia Siwiec i Radosław Majdan wystąpią razem w kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec) - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Działania z ich udziałem ruszą wiosną.

Patryk Pallus, Tomasz Wojtas
Patryk Pallus, Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka
Natalia Siwiec, Radosław Majdan; fot. AKPA

Jak dowiedział się z dwóch niezależnych źródeł portal Wirtualnemedia.pl, Grupa Żywiec zdecydowała się wybrać Natalię Siwiec i Radosława Majdana na twarze Warki po przeprowadzonych badaniach marketingowych. Modelka i były piłkarz wystąpić mają m.in. w spocie telewizyjnym. Za kreację kampanii odpowiadać będzie agencja reklamowa Just, zajmuje się stałą obsługą Warki.

Biuro prasowe Grupy Żywiec nie chciało odnieść się do tych doniesień ani poinformować o planowanych działaniach reklamowych Warki.

Dotąd w kampaniach tego piwa nie występowali celebryci, ale głównie statyści i autentyczni ludzi. W lutym br. zaczął być emitowany spot reklamowy z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje. Hasło kampanii brzmi „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię”, a towarzyszy jej konkurs, w którym wygrać można udział w jednej z imprez (więcej na ten temat).

Jesienią zeszłego roku Warka promowała się hasłem „Ekipa w komplecie”, a w spocie pokazano autentyczną historię czwórki braci, z których trzech wyjechało na Wyspy Brytyjskie do pracy, a jeden został w Polsce. Marka ogłosiła też konkurs dla grup znajomych - zwycięzcom zapewniała zorganizowanie imprezy w jednej z jej piwiarni (dowiedz się więcej).

Z kolei wiosną ub.r. Warka emitowała spot z grupą przyjaciół, którzy co chwilę wymyślali zabawne akcje: spontaniczne żarty i wypady za miasto, a w końcu otworzyli własny pub. Dodatkowo marka sponsorowała nadawany w Polsacie reality-show „Ekipa na swoim”, w którym drużyny znajomych walczyły o możliwość prowadzenia przez pięć lat piwiarni Warki w wybranym mieście (więcej na ten temat).

Jednym z jurorów w programie „Ekipa na swoim” był właśnie Radosław Majdan, który jako piłkarz grał m.in. w Pogoni Szczecin i Polonii Warszawa oraz reprezentacji Polski. Obecnie jest m.in. ambasadorem marki Pako Lorente.

Z kolei modelka Natalia Siwiec, którą okrzyknięto miss Euro 2012, dotąd promowała m.in. napój energetyczny eGoo (więcej  na ten temat) i kostiumy kąpielowe Gabbiano (zobacz sesję zdjęciową). Obecnie występuje w poświęconym jej życiu reality-show „Enjoy the view love Natalia”, nadawanym w kanale Viva Polska (dowiedz się więcej) oraz jest uczestniczką programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie.

W ostatnich latach niewielu celebrytów pojawiało się w reklamach marek piwnych. Od początku ub.r. Okocim jako sponsora polskiej siatkówki promuje zawodnik Zbigniew Bartman (zobacz spot), natomiast w pierwszej połowie 2012 roku twarzami kampanii Tyskiego „5. Stadion" byli dawni piłkarze Zbigniew Boniek, Luis Figo, Marco van Basten (więcej na ten temat), a w towarzyszącym reklamom miniserialu zagrali m.in. Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik i Weronika Książkiewicz (zobacz więcej).

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki na reklamy Warki (bez internetu) wyniosły, według danych Kantar Media, 40,8 mln zł (zobacz dane wszystkich marek piwnych).

Patryk Pallus, Tomasz Wojtas
Autor artykułu:
Patryk Pallus, Tomasz Wojtas
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"