Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że uruchomiony 22 lutego br. serwis NaTemat.pl, należący do Tomasza Lisa i spółki NextWeb Media, do końca lutego odwiedziły 282 tys. użytkowników. Natomiast w całym marcu strona miała ich tylko 20 tys. więcej. W marcu witryna zanotowała też 5,7 mln odsłon i 375 tys. odsłon mobilnych. Przy czym osobna wersja serwisu na urządzenia przenośne została udostępniona dopiero na początku kwietnia (więcej na ten temat). - Jesteśmy zadowoleni z tych wyników. Liczba realnych użytkowników jest wyższa niż estymowana przez nas w prognozie ruchu, a liczba odsłon nas bardzo cieszy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, redaktor naczelny NaTemat.pl. - Czas pobytu na stronie jest świetny i potwierdza nasze założenia: użytkownicy NaTemat.pl chcą czytać dłuższe niż gdzie indziej, unikalne teksty - dodaje. >>> Megapanel z marca: YouTube i Facebook w górę, GG i Microsoft zyskują na zmianach

Mimo wszystko Megapanelowe statystyki NaTemat.pl są znacznie niższe niż dane udostępnione przez serwis po miesiącu działania. Według nich stronę odwiedziło w tym czasie ponad 760 tys. użytkowników, wykonując ok. 8 mln odsłon (zobacz szczegóły). Przy czym te dane pochodzą z Google Analytics i dotyczą unikalnych użytkowników, natomiast statystyki Megapanelu obejmują realnych użytkowników. Tomasz Machała ujawnia, że redakcja NaTemat.pl pracuje nad uruchomieniem działu dotyczącego modzie. Jego twarzą będzie Marcin Różyc, znany dziennikarz specjalizujący się w tej tematyce. - Udostępniliśmy pierwszy sponsorowany blog i pierwsze sekcje z patronami reklamowymi - mówi Machała. - Mamy duży plan rozwoju, który realizujemy - podkreśla.











