NaTemat.pl w marcu: 300 tys. użytkowników, 5,7 mln odsłon. Teraz dział o modzie

W marcu br. NaTemat.pl odwiedziło 302 tys. użytkowników, czyli tylko 20 tys. więcej niż w II połowie lutego, a każdy z nich średnio spędził w serwisie prawie 50 minut. W najbliższym czasie na stronie pojawi się sekcja poświęcona modzie.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że uruchomiony 22 lutego br. serwis NaTemat.pl, należący do Tomasza Lisa i spółki NextWeb Media, do końca lutego odwiedziły 282 tys. użytkowników. Natomiast w całym marcu strona miała ich tylko 20 tys. więcej. W marcu witryna zanotowała też 5,7 mln odsłon i 375 tys. odsłon mobilnych. Przy czym osobna wersja serwisu na urządzenia przenośne została udostępniona dopiero na początku kwietnia (więcej na ten temat). - Jesteśmy zadowoleni z tych wyników. Liczba realnych użytkowników jest wyższa niż estymowana przez nas w prognozie ruchu, a liczba odsłon nas bardzo cieszy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, redaktor naczelny NaTemat.pl. - Czas pobytu na stronie jest świetny i potwierdza nasze założenia: użytkownicy NaTemat.pl chcą czytać dłuższe niż gdzie indziej, unikalne teksty - dodaje. >>> Megapanel z marca: YouTube i Facebook w górę, GG i Microsoft zyskują na zmianach

Mimo wszystko Megapanelowe statystyki NaTemat.pl są znacznie niższe niż dane udostępnione przez serwis po miesiącu działania. Według nich stronę odwiedziło w tym czasie ponad 760 tys. użytkowników, wykonując ok. 8 mln odsłon (zobacz szczegóły). Przy czym te dane pochodzą z Google Analytics i dotyczą unikalnych użytkowników, natomiast statystyki Megapanelu obejmują realnych użytkowników. Tomasz Machała ujawnia, że redakcja NaTemat.pl pracuje nad uruchomieniem działu dotyczącego modzie. Jego twarzą będzie Marcin Różyc, znany dziennikarz specjalizujący się w tej tematyce. - Udostępniliśmy pierwszy sponsorowany blog i pierwsze sekcje z patronami reklamowymi - mówi Machała. - Mamy duży plan rozwoju, który realizujemy - podkreśla.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online