National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)

Spółka FOX International Channels z początkiem maja br. ruszyła z wizerunkową kampanią kanału National Geographic Channel. Działania prowadzone są w stacjach telewizyjnych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W kampanii, kierowanej do osób w wieku 16-49 lat, głównie mężczyzn, wykorzystywany jest spot prezentujący zawartość programową National Geographic Channel. Lektor wymienia w nim zalety kanału, mówi m.in., że National Geographic Channel tworzy “inteligentną i innowacyjną telewizję dla ludzi, którzy chcą wiedzieć więcej”. W reklamie podkreśla się również, że stacja nadaje w jakości HD. Kampania związana jest z dołączeniem w tym roku National Geographic Channel do ofert Cyfrowego Polsatu (więcej na ten temat) i platformy N (dowiedz się więcej).

Spot nadawany jest na antenie TVP 1, TVP 2, TVP Sport, TVP HD, Polsat Play, Polsat News oraz w stacjach FOX International Channels (FOX Life, FOX, Nat Geo Wild i autopromocyjnie na National Geographic Channel). Za opracowanie strategii kampanii oraz jej wdrożenie odpowiadał dział marketingu nadawcy, zaś media zaplanował MediaCom. Kampania potrwa siedem tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele