NaviExpert wzmacnia działania PR

NaviExpert wzmacnia działania PR i tym samym od września spółka rozpoczęła współpracę z nową agencją - Ciszewski Public Relations. Do zadań agencji będzie należało prowadzenie działań komunikacyjnych obejmujących konsulting w zakresie przygotowań konceptów, PR produktowy, korporacyjny, a także obsługa medialna wydarzeń specjalnych firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

NaviExpert jest jedyną na polskim rynku nawigacją posiadającą trzy tryby nawigowania: samochodowy, środkami komunikacji oraz pieszy. Wyróżnia ją także zastosowanie unikalnej technologii Community Traffic online, generującej w czasie rzeczywistym dane dotyczące prędkości poruszających się pojazdów, pochodzące z monitoringu kilkudziesięciu tysięcy pojazdów. Pozwala ona na omijanie utrudnień drogowych oraz zapewnia komfort i bezpieczeństwo użytkownikom. NaviExpert jest kompatybilny z większością telefonów komórkowych na rynku.

- Aby sprostać wysokim standardom komunikacji PR firmy, potrzebujemy sprawdzonego partnera, którego wyróżniają bardzo dobre kompetencje w dziedzinie nowych technologii – powiedziała Hanna Koziarek, PR & Marketing Manager NaviExpert, kierująca działaniami po stronie NaviExpert. - Wysoki poziom przygotowanej propozycji działań oraz doświadczenie w prowadzeniu działań dla przedstawicieli branży mobilnej zadecydowały o wyborze agencji Ciszewski PR. Wierzymy, że nasza współpraca będzie owocna.

– Nawiązanie współpracy z producentem innowacyjnej nawigacji mobilnej, jakim jest NaviExpert, jest dowodem konsekwentnego rozwoju Ciszewski Technologie. Wygrana potwierdza także wysokie kompetencje naszego zespołu, stanowiące silną przewagę konkurencyjną na rynku – powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski Public Relations.

 Projekt będzie koordynowany przez Aleksandrę Boćwińską (Account Manager) oraz Edytę Kozińską (Account Executive). Za współpracę odpowiedzialny jest Sebastian Stępak, Dyrektor Ciszewski Technologie. Umowa będzie miała charakter długotrwały.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji