Nespresso przenosi obsługę reklamową z McCann do Leo

Marka Nespresso zdecydowała się powierzyć globalną obsługę reklamową agencji Leo, należącej do Publicis Groupe. Oznacza to koniec trwającej blisko dwie dekady współpracy z agencją McCann (IPG).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nespresso przenosi obsługę reklamową z McCann do Leo
kadr z reklamy Nespresso

W prowadzonym przeglądzie ofert miały też brać udział - wg ustaleń serwisu Adweek - agencje Ogilvy (WPP) i TBWA (Omnicom). 

W ostatnim czasie agencja McCann miała realizować pojedyncze projekty dla Nespresso, a na ten rok nie miała już zaplanowanych żadnych realizacji dla tego brnadu. 

Chociaż Nespresso nie będzie już współpracować z agencją nad flagowymi reklamami, będzie współpracować z agencjami McCann Worldgroup i IPG w innych rolach, w tym z FutureBrand, UM, Weber Shandwick i MRM.

– Jesteśmy niesamowicie dumni, że mogliśmy współpracować z tą kultową marką kawy, aby przekształcić ją w globalny fenomen. Od bardzo udanej współpracy z George'em Clooneyem po moc platformy "Nespresso What else?", nasze partnerstwo zaowocowało pracą, która zbudowała nową markę kawy premium na całym świecie – powiedział serwisowi Adweek rzecznik McCann. – Życzymy marce wszystkiego najlepszego w kolejnym rozdziale i z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszego silnego partnerstwa na wiele innych sposobów, w jakie wspieramy firmę.

Agencja McCann obsługiwała reklamowo markę Nespresso od 19 lat. W 2006 roku przygotowała dla niej “What Else?” - pierwszą globalną kampanię Nespresso. Praca ta zapoczątkowała wieloletnią rolę George'a Clooneya jako ambasadora marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online