Netflix wybrał Mattel i Hasbro jako kluczowych licencjobiorców zabawek dla "KPop Demon Hunters". Obie firmy przygotują szerokie portfolio produktów, które mają przenieść świat Hunter/X poza ekran. Współpraca obejmie globalną dystrybucję i rollout od 2026 roku.
Mattel zapowiedział lalki, figurki, akcesoria, zestawy, kolekcje i co-branding. Fani będą mieli możliwość skorzystania z przedsprzedaży trzy-packu lalek Hunter X na Mattel Creations od 12 listopada 2025 r., z wysyłką w 2026 roku. Hasbro skupi się m.in. na pluszakach, elektronice dla młodszych, zabawkach do odgrywania ról i kolaboracjach.
Pierwszym produktem Hasbro będzie gra karciana Monopoly Deal: KPop Demon Hunters. Przedsprzedaż już trwa na platformach Amazon, Target i Walmart, a wysyłki ruszą 1 stycznia 2026 roku. Oba portfele produktowe pojawią się szeroko w handlu od wiosny 2026 roku., z kontynuacją do sezonu świątecznego i dalej.

Film wywołał szał fanów
Film powstał we współpracy Netflixa z Sony Pictures Animation. Opowiada o gwiazdach popu, łączących trasy stadionowe z sekretną walką z demonami. Finał stawia je w starciu z rywalizującym nadprzyrodzonym boysbandem. Według oświadczenia, produkcja wydana w czerwcu, stała się najchętniej oglądanym filmem Netflixa z 325 mln wyświetleń w 91 dni.
Ścieżka dźwiękowa osiągnęła szczyt „Billboard 200”, gromadząc 8,3 mld streamów, a singiel „Golden” został najdłużej notowanym numerem jeden girlsbandu na „Billboard Hot 100” w tym stuleciu. Popularność przeniosła się offline: pięć głównych bohaterek znalazło się w czołówce wyszukiwań kostiumów na Halloween.
- KPop Demon Hunters wywołał globalny szał fanów. Hunter/X pokazał, że wielka trójka to coś więcej niż suma części. Netflix, Mattel i Hasbro... fani wreszcie dostaną najlepsze lalki, gry i gadżety - powiedziała Marian Lee, szefowa marketingu Netflix.

„Jesteśmy podekscytowani pogłębieniem współpracy” - napisał Roberto Stanichi z Mattel. „To potężne zjawisko popkultury” - dodał Tim Kilpin z Hasbro.
Projekt wspiera też Nongshim, który w pierwszej fazie umieści postaci na opakowaniach Shin Ramyun i wprowadzi limitowane produkty oraz akcje digital i pop-upy.











