Serwis Axios informuje, że nowa zakładka „Watch” zadebiutuje w aplikacji "New York Timesa" w środę. Dziennik zaoferuje użytkownikom krótkie, trwające zwykle do trzech minut, wertykalne filmy wideo. Materiały, tworzone przez zespół redakcyjny dziennika, będą aktualizowane codziennie .
Takie rozwiązanie ma na celu scentralizowanie różnych form dziennikarstwa w jednej aplikacji, co według zastępcy redaktora naczelnego Sama Dolnicka ułatwi konsumentom dostęp do różnorodnych treści.

– Nasza aplikacja to multimedialne centrum informacyjne, w którym może zrobić wszystko - czytać, oglądać i słuchać materiały – dodał Dolnick. Nagrania będą miały różne formaty w zależności od tematyki.
Rozwój strategii multimedialnej "NYT"
"New York Times" stopniowo zmienia swoją strategię multimedialną, przesuwając ciężar z dłuższych form na treści krótkie, do oglądania na urządzeniach mobilnych. Firma już teraz produkuje około 75 godzin filmów miesięcznie.
Nowa zakładka jest elementem szerszej strategii, mającej na celu pozyskanie młodszych odbiorców. Do końca 2027 redakcja chciałaby zwiększyć liczbę subskrybentów do 15 mln.
Czytaj także: Znamy koncesję Kanału Zero TV
Zakładka „Watch” stwarza również nowe możliwości reklamowe. Od początku przyszłego roku przestrzeń w tej zakładce będzie dostępna dla marek w ramach testu beta reklam wideo. Zdaniem Joy Robins, szefowej ds. reklamy w "NYT", nowa funkcja umożliwi markom szybkie tworzenie i optymalizację kampanii reklamowych.

Wcześniej informowaliśmy, że amerykański dziennik zamknął swoją aplikację audio, by skupić się na rozwoju głównej aplikacji.











