Wprowadzenie treści premium newonce.media zapowiada pod hasłem „newonce.club”. Będzie to „klub subskrybentów”, czyli osób, które będą gotowe na płacenie za treści, które powstają na platformach newonce.
- Otwarte pozostanie radio oraz newsy, reszta będzie za paywallem, w tym podcasty, których bardzo skrócone wersje będą dostępne w serwisach streamingowych, a pełne tylko dla subskrybentów - tłumaczy Michał Michalski, szef newonce.media.
"Warto modelem subskrypcyjnym uzdrowić media"
Subskrypcje mają obejmować newonce.radio i newonce.net, a osobno – newonce.sport. Do wyboru będzie także opcja pakietowa, w niższej cenie niż dwie subskrypcje osobno. Nadawca nie podaje na razie konkretnych cen.
- To, co jest dla nas super istotne, to bliska i szczera rozmowa z naszymi użytkownikami; chcemy im wytłumaczyć, skąd ten krok, jak zmieni się newonce od jesieni, dlaczego warto modelem subskrypcyjnym uzdrowić media, które od lat sprzedają nie content, a użytkowników. W ramach tych rozmów przeprowadzimy szereg spotkań na różnych platformach i z ekspertami z różnych dziedzin, a wszystko wesprzemy danymi zebranymi w ankietach - pierwszą wypełniło kilkadziesiąt tysięcy osób. Zależy nam na jak najlepszej komunikacji zmiany i bezbolesnym wprowadzeniu naszych użytkowników w nowy rozdział naszego funkcjonowania - przekazał nam Michalski.












