PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
6,1 mld zł na płatną tv, a 854 mln zł na serwisy VoD. Korzysta z nich 2,7 mln Polaków, liderem Netflix
Paywall powszechny wśród wydawców, w Polsce płatne treści tańsze niż za granicą. „Czytelnicy chcą płacić za jakość”
Spotify w Polsce: 2 mln zł z reklam, 25 mln zł z subskrypcji
9 ścieżek do subskrypcji - co prowadzi i motywuje do płacenia za newsy?
Tomasz Jażdżyński: Gremi Media ma zmaksymalizować rentowność, w internecie i płatne treści, i reklamy
Tomasz Jażdżyński: Gremi Media ma zmaksymalizować rentowność, w internecie i płatne treści, i reklamy
Reuters TV z milionem użytkowników, większość woli oglądać reklamy niż płacić za dostęp
1,75 mln gospodarstw domowych w Polsce płaci za treści VoD
Subskrypcje VoD w prawie 250 mln domów na świecie, liderem Netflix
Komisja Europejska chce opłat za treści umieszczane w Google News, polscy wydawcy to chwalą
„The Wall Street Journal” rozluźnia paywall: darmowy 24-godzinny dostęp do treści
„The Wall Street Journal” rozluźnia paywall: darmowy 24-godzinny dostęp do treści
New York Times Company ze stratą i mniejszymi przychodami z reklam, rośnie liczba subskrybentów
Co piąty Polak płaci za informacje w internecie, średnio 50 zł rocznie
Co piąty Polak płaci za informacje w internecie, średnio 50 zł rocznie
77 tys. subskrybentów płatnych treści „Gazety Wyborczej” w internecie. Agora liczy na 90 tys. za rok
„The Sun” rezygnuje z paywalla, chce nadążyć zasięgowo za konkurencją
Google uruchamia serwis YouTube Red bez reklam za 9,99 dol. miesięcznie
Google uruchamia serwis YouTube Red bez reklam za 9,99 dol. miesięcznie
W 2020 roku „New York Times” chce mieć 800 mln dolarów z płatnych treści cyfrowych
Za treści premium polscy internauci najchętniej udostępniają e-maile, płacić chce co piąty
Aplikacja Reuters TV dostępna za darmo, płatny model nie spełnił oczekiwań
Łukasz Karwacki: wejście Netflixa do Polski szansą dla widzów i wydawców
Łukasz Karwacki: wejście Netflixa do Polski szansą dla widzów i wydawców
Netflix będzie u nas konkurował bardziej z płatną telewizją niż serwisami VoD, potrzebuje polskich produkcji (opinie)
Netflix będzie u nas konkurował bardziej z płatną telewizją niż serwisami VoD, potrzebuje polskich produkcji (opinie)
„Gazeta Wyborcza” z nową platformą do płatnych treści w sieci, rośnie liczba subskrybentów
Piano Media i Tinypass połączyły się
Płatny YouTube z oryginalnymi treściami, ale nie od największych nadawców telewizyjnych
Płatny YouTube z oryginalnymi treściami, ale nie od największych nadawców telewizyjnych
„Dziennik Gazeta Prawna” rozbuduje ofertę dostępu do płatnych treści
„Dziennik Gazeta Prawna” rozbuduje ofertę dostępu do płatnych treści
Paweł Wujec: Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie
73 proc. polskich internautów korzysta z VoD, 28 proc. z nich za to płaci
Polska Press Grupa zadowolona z płatnych e-tygodników lokalnych, planuje kolejne
Rafał Oracz: „Gazeta Wyborcza” uszczelni paywall i wycofa treści z Gazeta.pl
Co piąty Polak korzysta z pirackich serwisów wideo. Połowa za to płaci, serwisy zarobiły 50 mln zł
Cyfrowy dziennik „De Correspondent”: 19 tys. subskrybentów i 2,2 mln euro wpływów
Agora obniży ceny pakietów paywalla „Gazety Wyborczej”? „Testujemy różne rozwiązania”
Agora obniży ceny pakietów paywalla „Gazety Wyborczej”? „Testujemy różne rozwiązania”
Agora: za rok 30 tys. osób będzie płacić za serwisy „GW”
Agora: za rok 30 tys. osób będzie płacić za serwisy „GW”