Główny przekaz kampanii brzmi „nie symuluj!”. Portugalska instytucja INEM administrująca numerem alarmowym 112 chce prowadzonymi działaniami zwrócić uwagę na nieuzasadnione wzywanie pomocy przy użyciu tego numeru. Z badań, jakie podaje wynika, że 75,8 proc. wezwań pogotowia ratunkowego jest niepotrzebne. Zwraca uwagę, że w tym czasie lekarze mogliby pomóc komuś, kto faktycznie pomocy medycznej potrzebuje.
Dodatkowym elementem podkreślającym to, że symulowanie jest złe ma być wykorzystanie w reklamie memów nawiązujących do ostatniego zachowania Neymara podczas rozgrywanego na mundialu meczu Brazylii z Serbią. Po tym, jak został sfaulowany, brazylijski piłkarz nienaturalnie turlał się po boisku. Neymar słynie z tego, że nieraz udaje, że jest faulowanym, a jeżeli zostanie faktycznie sfaulowany, wyolbrzymia skutki przewinienia.

Poprzez wykorzystanie tego wątku w swojej reklamie INEM apeluje do odbiorców reklamy: „Nie bądź jak Neymar, nie udawaj, nie symuluj i nie wzywaj karetki”. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych.
Ostatnio wątek turlającego się po faulu Neymara wykorzystała w swojej reklamie sieć fast foodów KFC.











