„Nie bądź burak, jedz warzywa!” - zachęca Fundacja Allegro All For Planet (wideo)

Wystartowała ogólnopolska proekokologiczna kampania Fundacji Allegro All For Planet „Nie bądź burak, jedz warzywa!”. Twarzami akcji są Hacen Sahraoui i Rafał Rutkowski, a jej pomysł i strategię opracowała agencja IdPR (Grupa Afekt).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Nie bądź burak, jedz warzywa” promuje zdrowy tryb życia oraz zachęca Polaków do zmiany nawyków żywieniowych - włączenia do diety więcej warzyw, a także owoców. W ramach akcji przygotowano serię spotów, w których aktorzy Hacen Sahraoui i Rafał Rutkowski wcielają się w rolę warzywnych ekstremistów.

Twarzą kampanii jest maskotka przekornego buraka, która pojawia się m.in. w spotach i materiałach graficznych. Maskotkę będzie można kupić na specjalnych aukcjach, z których dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Akcja obejmuje działania reklamowe w prasie (lokalne wydania „Gazety Wyborczej”), radiu (Radio Eska) oraz internecie (współraca z Onetem jako patronem medialnym, aktywności w mediach społecznościowych, m.in. Facebooku, YouTubie, Vimeo i Google+, serwis niebadzburak.pl). Ponadto przez trzy czerwcowe weekendy w Poznaniu, Warszawie oraz Gdańsku, animatorzy Fundacji będą rozdawać ekozestawy, przypominające o konieczności włączenia owoców i warzyw do codziennej diety. Kampania potrwa do końca czerwca.

grafika

Za pomysł i strategię działań odpowiada agencja IdPR, która też wspólnie z działem komunikacji Grupy Allegro realizuje działania PR i social media. Aktywności eventowe i ambientowe prowadzi agencja Afekt, spoty wyprodukowała firma Chromatique, a za serwis niebadzburak.pl i aktywności z maskotką buraka odpowiada agencja interaktywna VMR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele