Nietypowa promocja Euro 2012

AMS niestandardowo promuje ideę organizacji Euro 2012 przez Polskę i Ukrainę.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

W październiku AMS wspólnie z Eskadrą przeprowadził niestandardową kampanię promocyjną. W 1000 wiat w całej Polsce, na specjalnie przygotowanych foliach, pojawiło się ponad milion zielonych karteczek POST-IT. Nietypowe wlepki zachęcały do popierania kandydatury Polski i Ukrainy jako gospodarzy Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

Ta wyjątkowa jeśli chodzi o outdoor akcja ambientowa jest częścią szeroko zakrojonej kampanii uświadamiającej społeczeństwu ogromne pożytki cywilizacyjne, jakie może przynieść organizacja Mistrzostw UEFA w naszym kraju. W sprawie poparcia idei można zalogować się na stronie: www.e2012.org.

Budżet dotychczas prowadzonej kampanii we wszystkich mediach wynosi 4 miliony złotych, ale ze względu na przedłużenie terminu wyłonienia gospodarza UEFA EURO 2012 do kwietnia 2007 budżet ten może wzrosnąć. 

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"