PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
1,15 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
1,15 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
1,08 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
1,08 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
„Ninja Warrior Polska 3” od 2 marca w Polsacie (wideo)
„Ninja Warrior Polska 3” od 2 marca w Polsacie (wideo)
1,18 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat wiceliderem w 16-49
1,18 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat wiceliderem w 16-49
Ponad 90 tys. zł za reklamę przy serwisie sportowym, "Ninja Warrior Polska" lub w paśmie "Mega Hit" w Polsacie
Ponad 90 tys. zł za reklamę przy serwisie sportowym, "Ninja Warrior Polska" lub w paśmie "Mega Hit" w Polsacie
1,23 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat liderem w 16-49
1,23 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat liderem w 16-49
Miniseriale „Mayday”, „Bad Boy” i „Solid Gold” jesienią w Polsacie
Miniseriale „Mayday”, „Bad Boy” i „Solid Gold” jesienią w Polsacie
„Ninja Warrior Polska 2” od 1 września w Polsacie (wideo)
„Ninja Warrior Polska 2” od 1 września w Polsacie (wideo)
Polsat kręci trzeci sezon „Ninja Warrior Polska”
Polsat kręci trzeci sezon „Ninja Warrior Polska”
„Ninja Warrior Polska 2” od 1 września w Polsacie, w niedzielę startują nagrania
„Ninja Warrior Polska 2” od 1 września w Polsacie, w niedzielę startują nagrania
Karolina Gilon prowadzącą „Ninja Warrior Polska 2”, zastąpi Aleksandrę Szwed
„Ninja Warrior Polska 2” jesienią w Polsacie, startują castingi (wideo)
„Ninja Warrior Polska 2” jesienią w Polsacie, startują castingi (wideo)
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera
„Ninja Warrior Polska” miało o 380 tys. widzów więcej niż „Ślad”. 24,96 mln zł z reklam
„Ninja Warrior Polska” miało o 380 tys. widzów więcej niż „Ślad”. 24,96 mln zł z reklam
„Ninja Warrior Polska” ma o 420 tys. widzów więcej niż „Ślad”. Nina Terentiew: bardzo dobre wyniki, warto było zaryzykować
„Ninja Warrior Polska” ma o 420 tys. widzów więcej niż „Ślad”. Nina Terentiew: bardzo dobre wyniki, warto było zaryzykować
1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”
1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”