Jaka jest widownia „Ninja vs Ninja” w Polsacie?

Program „Ninja vs Ninja”, nowa odsłona formatu „Ninja Warrior Polska”, po trzech odcinkach przyciąga do Polsatu średnio 640 tys. widzów - pokazują badania Nielsena.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Jaka jest widownia „Ninja vs Ninja” w Polsacie?

Show „Ninja vs Ninja” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków programu wyniosła 640 tys. widzów. Udział programu w grupie 4+ wyniósł 5,64 proc., a w grupie 16-59 – 6,7 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Pierwszy odcinek zgromadził 690 tys. widzów, drugi 620 tys., a trzeci – 610 tys.

Program “Ninja Warrior Polska” miał o 75 tys. widzów więcej

Dla porównania, dziewiąty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie po trzech odcinkach śledziło 715 tys. osób, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 6,84 proc. w grupie 16-59. 

Gospodynią programu jest Karolina Gilon, a zmagania komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"