Noce i dni w Alert Media Communications

Agencja Alert Media Communications uruchomiła dziś nowy serwis internetowy, który wyróżnia się funkcjonalnością i obfitą zawartością merytoryczną dotyczącą public relations.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod adresem www.alertmedia.pl znajduje się przebudowana graficznie i merytorycznie witryna, która dostarczać ma komplet informacji na temat firmy, a także stanowi interesujące miejsce dla wszystkich osób, pragnących pogłębić swoją wiedzę na temat PR i komunikacji. Nowym rozwiązaniem jest zmieniająca się grafika witryny – w zależności od pory dnia. W dzień główne fotografie serwisu przedstawiają warszawskie lub agencyjne tematy w świetle słonecznym, po zmroku te same motywy pojawiają się w świetle nocnym.

"Z dotychczasowych statystyk odwiedzin naszego serwisu wynika, że witryna wyjątkowo często odwiedzana jest właśnie w godzinach wieczornych, a nawet nocnych. Są to najczęściej podstrony bogatej bazy wiedzy, jaką udostępniliśmy internautom – nasze autorskie artykuły, poradniki, case studies. Z wielu innych źródeł wiemy, że baza ta często wykorzystywana jest przez studentów, adeptów, badaczy i praktyków PR. Tworząc dwie wersje serwisu chcieliśmy zwrócić na to uwagę, a także oddać nastrój nocnego buszowania po internetowych treściach” – powiedział Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications.

Dwie wersje fotografii wykorzystanych w serwisie www.alertmedia.pl, dzienne i nocne, zostały wykonane specjalnie na potrzeby tej witryny. Autorem zdjęć jest fotograf Michał Przeździk, specjalizujący się w fotografii architektury. „To było trudne zadanie – znaleźć motywy, które oddają charakter agencji PR, a jednocześnie dobrze wyglądają zarówno w dziennym, jak i nocnym świetle. Ale dla fotografika takie wyzwania są inspirujące, więc chętnie się tego zadania podjąłem i jestem zadowolony z efektów” – powiedział Michał Przeździk. Więcej prac Michała Przeździka można obejrzeć na jego stronie internetowej: www.michalprzezdzik.com.

Ważnym elementem nowego serwisu jest wdrożenie mechanizmów biura prasowego dla klientów agencji w technologii netPR, pod adresem press.alertmedia.pl. Rozwiązanie to pozwala efektywniej i skuteczniej dystrybuować materiały prasowe, oszczędzając czas dziennikarzom oraz dostosowywać się do potrzeb mediów i trendów w komunikacji. Tego typu system zarządzania relacjami z mediami zapewnia sprawne i wielokanałowe dotarcie z informacją do mediów oraz zwiększa efektywność przekazu, pozwalając jednocześnie na precyzyjne monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych i informowanie o nich klientów.

Obok oferty dotyczącej usług PR, oddzielną zakładkę w nowym serwisie stanowią szkolenia, które mają szczególne znaczenie w ofercie firmy. "Nasze szkolenia od wielu lat zbierają entuzjastyczne opinie i komentarze od uczestników, dlatego poświęcamy im szczególne miejsce na naszej stronie internetowej” – powiedział Adam Łaszyn.

Każda osoba odwiedzająca www.alertmedia.pl może wziąć udział w krótkim teście wiedzy na temat PR, który pozwoli sprawdzić swoją wiedzę na temat zagadnień związanych z PR-em. Test PR dostępny jest już z poziomu homepage serwisu.

Na głównej stronie serwisu internauci znajdą też link prowadzący do profilu Alert Media na portalu Facebook www.facebook.com/alertmedia, gdzie na bieżąco opisywane są wydarzenia związane z życiem firmy oraz sprawy które inspirują i intrygują pracowników agencji na co dzień.

Autorem nowego serwisu Alert Media Communications jest firma Artpage.pl zajmująca się projektowaniem stron WWW, newsletterow, prezentacji multimedialnych, internetowych form reklamowych i grafiki użytkowej.

Do końca trwania żałoby narodowej w związku z tragedią w Smoleńsku strona będzie dodatkowo oznakowana czarną wstęgą.

ALERT MEDIA Communications to warszawska agencja specjalizująca się w PR korporacyjnym oraz marek produktów i usług, w relacjach z mediami i komunikacji kryzysowej, a także w cieszących się renomą szkoleniach z tych dziedzin. Prowadzi stałą obsługę kilkunastu klientów, w tym CANAL+ Cyfrowy, Coca-Cola Poland Services, Grupy Goodyear, Kraft Foods, MSD czy NUTRICIA Polska. Agencja jest stowarzyszona z międzynarodową agencją sieciową Ruder Finn. Jest laureatem wielu nagród zarówno polskich (np. dwie pierwsze edycje konkursu „Mocni Wizerunkiem”), jak i międzynarodowych (np. Magellan Awards, czy Mercury Excellence Awards). Firma zatrudnia na stałe 22 konsultantów. Istnieje od 2002 roku i jest członkiem Związku Firm Public Relations.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów