Jury dwunastej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Najwięcej, bo sześć nominacji spośród agencji otrzymał Gong (Group One). Wśród klientów najwięcej nominacji powędrowało do platformy Showmax (cztery).
Mixx Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.
Obradom jury przewodniczy w tym roku Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange.
W ramach konkursu, wręczone zostaną nagrody za dokonania - Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy 28 listopada br.












