Nowa jakość w e-grocery. Zakupy na Frisco.pl z Asystentem Google

Wystartowała testowa wersja nowej funkcji Asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży e-grocery na świecie. Rozwiązanie już teraz oferuje innowacyjną jakość w zakupach internetowych, dzięki której klienci sklepu mogą w kilka minut zakupić potrzebne produkty spożywcze z dostawą do domu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według szacunków pracowni badawczej MoffettNathanson, w ciągu najbliższych trzech lat przewiduje się dziesięciokrotny wzrost liczby użytkowników korzystających z głosowego składania zamówień internetowych[1]. Frisco.pl, jako lider rynku e-grocery, wprowadzając opcję asystenta głosowego, pozwoli klientom na jeszcze wygodniejsze zakupy online, tym samym przyczyniając się do rozwoju customer experience.

- Nasi klienci przede wszystkim cenią sobie wygodę i czas, który zyskują, robiąc zakupy na Frisco.pl. Większość z nich już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend – komentuje Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl.

Aby zrobić zakupy z wykorzystaniem nowej funkcjonalności, wystarczy uruchomić Asystenta Google, przytrzymując w telefonie przycisk Home, i powiedzieć „porozmawiaj z Frisco” (użytkownicy iPhone’ów będą musieli wcześniej pobrać aplikację Asystenta z App Store). Po wybraniu tej opcji, rezerwujemy termin doręczenia zamówienia. Następnie, otwierając poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczytuje asystent głosowy, możemy go modyfikować - za pomocą głosu dodawać, usuwać, zmieniać liczbę produktów lub po prostu ponowić całość zamówienia. Przy doborze dodatkowych artykułów z wirtualnej półki, narzędzie zawsze informuje klienta o aktualnych promocjach. Po skompletowaniu koszyka, sklep odczytuje całą listę zakupów, a użytkownik finalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. Jeśli konieczne jest uzyskanie dodatkowych informacji, asystent udziela odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. W przypadku, gdy będziemy potrzebowali dodatkowych informacji  mamy możliwość skontaktowania się z biurem obsługi klienta przez stronę internetową Frisco.pl.

- Asystent Głosowy Frisco cały czas uczy się na podstawie zbieranych danych, dlatego im więcej użytkowników z niego skorzysta, tym lepiej będzie działać. Zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnego testowania nowego rozwiązania, a także dzielenia się swoimi przemyśleniami. Wszystkie zebrane uwagi pozwolą nam na udoskonalenie systemu i wdrożenie dodatkowych funkcji, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów  - dodaje Jacek Palec.

Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku e-grocery i kolejny na drodze Frisco.pl do wprowadzenia jak najlepszych udogodnień dla swoich klientów. Dzięki Asystentowi Google, każdy będzie mógł głosowo wypełnić swój koszyk, wykonując w tym samym czasie inne czynności.

Wdrożeniem funkcji asystenta głosowego zajęła się firma Yoshi.AI. Rozwiązanie w wersji beta jest dostępne dla obecnych klientów supermarketu online, którzy posiadają już historię zakupów w sklepie.

O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online