Nowa kampania Betclic w całości stworzona przy użyciu AI

Agencja kreatywno-produkcyjna 45AI zrealizowała dla marki Betclic kampanię, korzystając ze sztucznej inteligencji. Akcja pod hasłem "Możesz wygrywać jeszcze więcej" promuje ofertę Betclic – "Grę bez podatku", "Multiboost" oraz "Bezpieczny wynik".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Betclic w całości stworzona przy użyciu AI
Betclic rusza z nową kampanią

Kampania została zrealizowana w całości z wykorzystaniem narzędzi AI — począwszy od strategii, przez kreację, aż do produkcji finalnych materiałów.

Hybrydowy proces twórczy połączył potencjał technologii z doświadczeniem ekspertów z obszaru komunikacji, w tym ze wsparciem zespołu kreatywnego McCann Poland, pozwalając wyjść poza ramy tradycyjnych realizacji i stworzyć kontent, który w klasycznym modelu byłby niemożliwy do zrealizowania – zarówno pod względem koncepcji, jak i budżetu — podano w komunikacie.

Kreacja, audio, zdjęcia - wszystko z AI

Jak twierdzą przedstawiciele agencji, pokazanie meczu piłkarskiego w pełnej dynamice okazało się ogromnym wyzwaniem. Realistyczne ruchy zawodników, złożona fizyka gry oraz tempo akcji wymagały wykorzystania pełnego wachlarza możliwości generatywnej sztucznej inteligencji.

W produkcji użyto wszystkich wiodących modeli AI – zarówno graficznych (MidJourney, Flux, Google Nano Banana, Seedream, Runway), jak i wideo (Veo3, Kling 2.1/2.5, Wan 2.2/2.5, Ray3, MiniMax Hailuo 02).

Każdy element dźwiękowy w reklamie – od efektów, przez ambient, aż po specjalnie stworzoną na potrzeby kampanii piosenkę – został również w całości wygenerowany przez AI. W procesie przygotowania reformatów wykorzystano technikę outpaintingu wideo, dzięki której nie trzeba było ciasno kadrować ujęć do formatu 4:5 – puste przestrzenie zostały inteligentnie "dorysowane" i zanimowane przez AI.

Pełna kontrola klienta

Cały proces był w pełni kontrolowalny – na każdym etapie klient mógł wprowadzać zmiany w już przygotowanych ujęciach i testować nowe wersje.

– W naszej strategii marketingowej zawsze szukamy nowych ścieżek i rozwiązań. Mocno wierzymy w AI jako narzędzie, które już dziś daje zupełnie nowe możliwości, również w zakresie kreacji i komunikacji. Liczę, że nowa kampania pokaże, jak wiele możemy osiągnąć dzięki współpracy ludzi i AI, ale też zyska uznanie i sympatię odbiorców – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Kampania "Możesz wygrywać jeszcze więcej" obejmuje materiały wideo oraz kreacje graficzne do działań online.

W Betclic możesz wygrywać jeszcze więcej! BEZ PODATKU, MULTIBOOST & BEZPIECZNY WYNIK

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku