Kampania została zrealizowana w całości z wykorzystaniem narzędzi AI — począwszy od strategii, przez kreację, aż do produkcji finalnych materiałów.
Hybrydowy proces twórczy połączył potencjał technologii z doświadczeniem ekspertów z obszaru komunikacji, w tym ze wsparciem zespołu kreatywnego McCann Poland, pozwalając wyjść poza ramy tradycyjnych realizacji i stworzyć kontent, który w klasycznym modelu byłby niemożliwy do zrealizowania – zarówno pod względem koncepcji, jak i budżetu — podano w komunikacie.
Kreacja, audio, zdjęcia - wszystko z AI
Jak twierdzą przedstawiciele agencji, pokazanie meczu piłkarskiego w pełnej dynamice okazało się ogromnym wyzwaniem. Realistyczne ruchy zawodników, złożona fizyka gry oraz tempo akcji wymagały wykorzystania pełnego wachlarza możliwości generatywnej sztucznej inteligencji.

W produkcji użyto wszystkich wiodących modeli AI – zarówno graficznych (MidJourney, Flux, Google Nano Banana, Seedream, Runway), jak i wideo (Veo3, Kling 2.1/2.5, Wan 2.2/2.5, Ray3, MiniMax Hailuo 02).
Każdy element dźwiękowy w reklamie – od efektów, przez ambient, aż po specjalnie stworzoną na potrzeby kampanii piosenkę – został również w całości wygenerowany przez AI. W procesie przygotowania reformatów wykorzystano technikę outpaintingu wideo, dzięki której nie trzeba było ciasno kadrować ujęć do formatu 4:5 – puste przestrzenie zostały inteligentnie "dorysowane" i zanimowane przez AI.
Pełna kontrola klienta
Cały proces był w pełni kontrolowalny – na każdym etapie klient mógł wprowadzać zmiany w już przygotowanych ujęciach i testować nowe wersje.

– W naszej strategii marketingowej zawsze szukamy nowych ścieżek i rozwiązań. Mocno wierzymy w AI jako narzędzie, które już dziś daje zupełnie nowe możliwości, również w zakresie kreacji i komunikacji. Liczę, że nowa kampania pokaże, jak wiele możemy osiągnąć dzięki współpracy ludzi i AI, ale też zyska uznanie i sympatię odbiorców – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Kampania "Możesz wygrywać jeszcze więcej" obejmuje materiały wideo oraz kreacje graficzne do działań online.











