Nowa kampania Newsweek Polska

Ruszyła kampania B2B tygodnika Newsweek przygotowana przez Proximity Poland

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ruszyła kampania B2B tygodnika Newsweek wydawanego przez Wydawnictwo Axel Springer Polska przygotowana przez Agencję Proximity Poland wchodzącą w skład Grupy BBDO.

Kampania "Kluczowy element całości" tygodnika Newsweek skierowana jest media planerów i klientów Wydawnictwa. Jej celem jest zwrócenie uwagi na Newsweek i jego rolę w tworzeniu skutecznych kampanii prasowych. W prasie branżowej - Media i Marketing, Press i Brief ukażą się 3 ogłoszenia "Łańcuch", "Mechanizm" i "Klocki" - każde podkreślające jedną z wyjątkowych cech Newsweeka. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"