Nowa kampania Nikona

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię promującą aparaty Coolpix 4600 i 5600. Kampania prowadzona jest pod hasłem 'Świat się kręci'

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania skierowana jest do młodych aktywnych mieszkańców średnich i dużych miast. Z założenia ma trafić do jak najszerszego odbiorcy prezentując aparaty Coolpix 4600/5600 jako doskonały wybór dla ludzi ceniących nowoczesność, markę i aktywny styl życia.

Kampania ma wykreować nowoczesny i dynamiczny wizerunek produktów tańszego segmentu linii Coolpix.

Medium wiodącym kampanii będzie Internet w tym: bannery na portalach Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet i w komunikatorze Gadu-Gadu. Medium wspierającym będzie prasa komputerowa i fotograficzna m.in. PC World Komputer, Enter, Chip, ZOOM, Fotografia Cyfrowa.

Klient: Nikon

Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Agnieszka Kotkowska, Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny:Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Paweł Lis

Copywriter: Mariusz Bagan

Czas trwania: kwiecień – maj 2005

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+