W jesiennej kampanii pojawią się trzy nowe historie. Ignacy - młody pasjonat muzyki, który dzięki karcie Provi Sm@rt spełnia marzenie o zakupie gitary. Sylwia i Darek Kartowscy, małżeństwo z ulicy Finansowej, korzystają z karty Provi Smart, by rozwijać swoje pasje i z odwagą wejść w świat social mediów - zainspirowani młodszym pokoleniem, które pokazuje im cyfrowe możliwości bez barier wiekowych.
Nowa akcja Providenta
Kasia i Tomek Pomysłowscy dzięki pożyczce bezProvizji z odroczoną spłatą, stworzyli przestrzeń, w której rodzina spędza czas razem - przy wspólnych grach, rozmowach.
W kampanii pojawiają się również Zuza i Kacper - młoda para, która dzięki pożyczce krótkoterminowej "naChwile" szybko uporała się z domową usterką. Ich historia pokazuje, że nie zawsze trzeba kupować nowy sprzęt.
– W nowej odsłonie kampanii pokazujemy różnorodność naszych klientów i sytuacji, z jakimi się mierzą i stawiamy na jeszcze większą inkluzywność poprzez dodanie do historii opowieść o kartach kredytowych – przekazał mediom Artur Zabielski, dyrektor pionu marketingu, członek Zarządu Provident Polska.

Czytaj także: Lewandowski globalnym ambasadorem marki Visa
– Provident od lat towarzyszy klientom w ważnych momentach życia. W nowej kampanii podkreślamy, że za każdą pożyczką czy kartą kredytową stoją ludzie i ich potrzeby, emocje i marzenia. To właśnie te historie budują prawdziwy sens finansowania dostępnego, elastycznego i dopasowanego do potrzeb – dodał Artur Zabielski.
Za materiały kreatywne odpowiada agencja Plej, wyprodukowane przez Papaya Films, a za zakup mediów TV oraz VOD dom mediowy OMD. Kampanię w internecie zaplanowała i zakupiła agencja Sales&More. Spoty będą emitowane w telewizji, digitalu oraz social mediach.










