Informację o nawiązaniu współpracy z polskim piłkarzem podał w social mediach Mateusz Oleksy, general manager Visa na Polskę.
"Determinacja, ciężka praca i wiara w siebie w połączeniu z wpływem na społeczność – oto cechy sportowca idealnie dopasowanego do wartości Visa. Robert jest tego doskonałym przykładem" - napisał.
Zwrócił też uwagę na fakt połączenia przez markę Visa dwójki z największych współczesnych polskich sportowców – Roberta Lewandowskiego i Igi Świątek (tenisistka jest ambasadorką tej marki od 2023 roku).

"Naprawdę podziwiam ich determinację, konsekwencję i umiejętność przełamywania barier. Są to te same cechy, które cenię w mojej codziennej pracy w Visa – organizacji, która nieustannie się rozwija, mierzy wysoko i przekracza własne ograniczenia" - dodał Oleksy.
Robert Lewandowski ma na swoim koncie wiele współprac reklamowych. Dotychczas był twarzą takich marek, jak Lotto, Boss Eyewear, Storm, Witt Isotonic Drink, Lidl (Talenciaki), Gillette czy Head&Shoulders.
Lewandowski gra w hiszpańskim klubie FC Barcelona. Jest też kapitanem reprezentacji Polski.











