Robert Lewandowski globalnym ambasadorem marki Visa

Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem marki Visa na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, które odbędą się w przyszłym roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski globalnym ambasadorem marki Visa
Robert Lewandowski ambasadorem Visa

Informację o nawiązaniu współpracy z polskim piłkarzem podał w social mediach Mateusz Oleksy, general manager Visa na Polskę.

"Determinacja, ciężka praca i wiara w siebie w połączeniu z wpływem na społeczność – oto cechy sportowca idealnie dopasowanego do wartości Visa. Robert jest tego doskonałym przykładem" - napisał.

Zwrócił też uwagę na fakt połączenia przez markę Visa dwójki z największych współczesnych polskich sportowców – Roberta Lewandowskiego i Igi Świątek (tenisistka jest ambasadorką tej marki od 2023 roku).

"Naprawdę podziwiam ich determinację, konsekwencję i umiejętność przełamywania barier. Są to te same cechy, które cenię w mojej codziennej pracy w Visa – organizacji, która nieustannie się rozwija, mierzy wysoko i przekracza własne ograniczenia" - dodał Oleksy.

Robert Lewandowski ma na swoim koncie wiele współprac reklamowych. Dotychczas był twarzą takich marek, jak Lotto, Boss Eyewear, Storm, Witt Isotonic Drink, Lidl (Talenciaki), Gillette czy Head&Shoulders.

Lewandowski gra w hiszpańskim klubie FC Barcelona. Jest też kapitanem reprezentacji Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day