Nowa kampania reklamowa Apollo Multimedia

W połowie października rozpoczyna się nowa kampania reklamowa odtwarzaczy mp3 i akcesoriów komputerowych Apollo Multimedia.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości produktów Apollo wśród klientów.

Reklamy pojawią się w najpopularniejszych pismach młodzieżowych (Bravo, Bravo Sport, Bravo Girl), komputerowych (PC Format, Click!, CD Action, Enter) oraz wydaniu specjalnym magazynu Focus. Kampania potrwa do stycznia przyszłego roku i wsparta będzie działaniami public relations.

W kampanii wykorzystanych zostanie 5 layoutów prezentujących odtwarzacz mp3, kontrolery gier: kierownicę i joypad, akcesoria do notebooków oraz zestaw głośników multimedialnych i słuchawki.

Przygotowaniem kreacji i zakupem mediów zajęła się bezpośrednio firma Apollo Electronics.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele