Nowa kampania reklamowa Mediatak

Od stycznia br. Dom Prasy Regionalnej Mediatak realizuje działania promujące ogólnopolską kampanię w dziennikach regionalnych - Big Power

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwszym etapem kampanii było wprowadzenie do świadomości domów mediowych i agencji reklamowych produktu Big Power, czyli ujednoliconej i spójnej oferty kampanii reklamowej we wszystkich dziennikach regionalnych, obejmującej swym zasięgiem całą Polskę. Kolejna kampania reklamowa Mediatak "Dzienniki Zjednoczone" miała za zadanie podkreślenie wydarzenia, jakim było porozumieniem wydawców prasy regionalnej w celu maksymalnego uproszczenia zamówienia.

Od 18 maja ruszyła nowa kampania konsumencka Mediatak, stanowiąca kolejny etap kampanii Big Power. Celem kampanii "Aktywny konsument" jest pokazanie siły nabywczej zasobów prasy regionalnej w postaci 11 milionów czytelników-aktywnych konsumentów, deklarujących konkretny zamiar zakupu samochodów, telefonów komórkowych, ubezpieczeń, komputerów, jak również produktów markowych. Kreację "Dzienników Zjednoczonych" przygotował butik kreatywny "QLL", kampanii "Aktywny konsument"- agencja " Deja Vu".

 Mediatak poszerza dotychczasowe media branżowe, w których będą publikowane reklamy o Puls Biznesu, Biznesweek i Harvard Business Review, media internetowe, jak również outdoor.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele