Nowa kampania Samsunga

Firma Samsung promuje w Internecie swój Samsung Fun Club.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W kampanii online zostaną wykorzystane bazy e-mailingowe największych portali, najpopularniejsze komunikatory - gadu-gadu i tlen oraz słowa kluczowe.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MindShare, wraz ze specjalistycznym działem zajmujący się komunikacją one-to-one  - mOne.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela