W ramach akcji „#zostanwdomu” UPC Polska przygotowało dla abonentów kolejne propozycje. 1 maja w ofercie „UPC na żądanie” pojawiły się dwie nowe polskie produkcje: „Jak poślubić milionera” oraz „Zenek”. Ponadto klienci mogą już korzystać skorzystać ze specjalnie stworzonej kolekcji, w której znajdą kinowe klasyki w cenie 5 złotych za miesiąc. Jak zapowiada operator, zbiór filmów ma być stale rozbudowywany, a już na start fani filmowej rozrywki mogą korzystać z dostępu do takich produkcji, jak np. „Zimna wojna” czy „Powidoki”.
UPC przedłuża też czas dostępu do odkodowanych kanałów oraz otwartych okien. Przez cały maj wszyscy abonenci zyskają dostęp do kanału premium Canal+ Dokument - zarówno na dekoderach Horizon, jak i Mediabox odnaleźć go można na pozycji 80.
Dla najmłodszej widowni operator udostępnia dodatkowe kanały w ramach otwartego okna: abonenci pakietów Start, Start HD oraz Select mogą bez ograniczeń korzystać z dostępu do kanałów Boomerang, Top Kids, Top Kids Jr, Disney Junior, CBeebies, Baby First TV oraz Da Vinci. Ponadto do końca maja w pakietach Start i Start HD dostępny będzie kanał BBC Brit.

Na koniec ub.r. UPC Polska miało 1,484 mln klientów, po wzroście o 18,2 tys. w ciągu kwartału. Najpopularniejszymi usługami operatora są telewizja i internet, natomiast ubyło użytkowników telefonii stacjonarnej. Firma zanotowała wzrost przychodów o 2,5 proc. do 1,63 mld zł.











