Nowa marka kawy w Polsce. Promuje się w mediach i na ulicach miast

Na polskim rynku zadebiutowała marka niemieckiej kawy Melitta. Pierwsze kampanie promocyjne ruszyły w Lidlu i Biedronce. Debiutowi brandu towarzyszy cykl porannych spotkań Melitta Mondays, które odbywają się na ulicach Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Gdańska i Poznania.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Nowa marka kawy w Polsce. Promuje się w mediach i na ulicach miast
Nowa kawa na rynku w Polsce

W Warszawie odbyło się wydarzenie inaugurujące obecność marki w Polsce. 17 października przy Pasażu Wiecha, a dzień później – przy Rondzie de Gaulle’a, pojawiła się mobilna kawiarnia "Melitta Van".

W kolejnych tygodniach marka będzie kontynuować swoją trasę w ramach cyklu Melitta Mondays – porannych spotkań z kawą organizowanych w pięciu największych miastach Polski.

Akcja potrwa do 1 grudnia, obejmując kolejno: Warszawę (27.10), Wrocław (3.11), Kraków (17.11), Gdańsk (24.11) oraz Poznań (1.12). W godzinach 8:00–12:00 mieszkańcy miast będą mogli spróbować świeżo mielonej kawy Melitta i poznać produkty z linii Melitta Originals.

Równolegle trwa kampania promocyjna obejmująca platformy streamingowe, YouTube, portale internetowe oraz media społecznościowe. Wspiera ona wprowadzenie marki na polski rynek.

Dziś Melitta obecna jest w ponad 40 krajach. Na polski rynek przygotowano cztery rodzaje kaw ziarnistych oraz trzy warianty mielone.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"