W Warszawie odbyło się wydarzenie inaugurujące obecność marki w Polsce. 17 października przy Pasażu Wiecha, a dzień później – przy Rondzie de Gaulle’a, pojawiła się mobilna kawiarnia "Melitta Van".
W kolejnych tygodniach marka będzie kontynuować swoją trasę w ramach cyklu Melitta Mondays – porannych spotkań z kawą organizowanych w pięciu największych miastach Polski.
Akcja potrwa do 1 grudnia, obejmując kolejno: Warszawę (27.10), Wrocław (3.11), Kraków (17.11), Gdańsk (24.11) oraz Poznań (1.12). W godzinach 8:00–12:00 mieszkańcy miast będą mogli spróbować świeżo mielonej kawy Melitta i poznać produkty z linii Melitta Originals.
Równolegle trwa kampania promocyjna obejmująca platformy streamingowe, YouTube, portale internetowe oraz media społecznościowe. Wspiera ona wprowadzenie marki na polski rynek.

Dziś Melitta obecna jest w ponad 40 krajach. Na polski rynek przygotowano cztery rodzaje kaw ziarnistych oraz trzy warianty mielone.











