Nowa marka kawy w Polsce. Promuje się w mediach i na ulicach miast

Na polskim rynku zadebiutowała marka niemieckiej kawy Melitta. Pierwsze kampanie promocyjne ruszyły w Lidlu i Biedronce. Debiutowi brandu towarzyszy cykl porannych spotkań Melitta Mondays, które odbywają się na ulicach Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Gdańska i Poznania.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Nowa marka kawy w Polsce. Promuje się w mediach i na ulicach miast
Nowa kawa na rynku w Polsce

W Warszawie odbyło się wydarzenie inaugurujące obecność marki w Polsce. 17 października przy Pasażu Wiecha, a dzień później – przy Rondzie de Gaulle’a, pojawiła się mobilna kawiarnia "Melitta Van".

W kolejnych tygodniach marka będzie kontynuować swoją trasę w ramach cyklu Melitta Mondays – porannych spotkań z kawą organizowanych w pięciu największych miastach Polski.

Akcja potrwa do 1 grudnia, obejmując kolejno: Warszawę (27.10), Wrocław (3.11), Kraków (17.11), Gdańsk (24.11) oraz Poznań (1.12). W godzinach 8:00–12:00 mieszkańcy miast będą mogli spróbować świeżo mielonej kawy Melitta i poznać produkty z linii Melitta Originals.

Równolegle trwa kampania promocyjna obejmująca platformy streamingowe, YouTube, portale internetowe oraz media społecznościowe. Wspiera ona wprowadzenie marki na polski rynek.

Dziś Melitta obecna jest w ponad 40 krajach. Na polski rynek przygotowano cztery rodzaje kaw ziarnistych oraz trzy warianty mielone.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?