Nowa oferta Clear Channel Poland

Od stycznia 2006 roku w sprzedaży pojawi się nowy produkt outdoorowy - sieć City FMCG.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

City FMCG to 600 powierzchni citylightów Clear Channel Poland  w 10 głównych aglomeracjach, zlokalizowanych w pobliżu ponad 300 kluczowych punktów sprzedaży.

- Z badań* wynika, że połowa Polaków lubi robić zakupy i sprawia im to przyjemność.  Codzienne zakupy to domena kobiet. Stanowią one aż 67% wśród osób odpowiedzialnych za zaopatrzenie gospodarstw domowych w produkty codziennego użytku. Ponad 90%  konsumentów dużych miast kupuje produkty FMCG w nowoczesnych, samoobsługowych sklepach typu hipermarket, supermarket czy dyskont. Aż 27% konsumentów przyznaje, że lubi kupować produkty reklamowane, a reklama zewnętrzna jest tym medium, które najefektywniej działa na klientów tuż przed wizytą w sklepie.  Ponad 90% klientów zapamiętuje reklamę widzianą na nośnikach outdoorowych na 30 minut przed dokonaniem zakupów**  - czytamy w komunikacie.

"Reklama zewnętrzna zlokalizowana w bezpośrednim otoczeniu sieci handlowych oraz na trasach dojazdowych, pokonywanych przez kupujących pełni rolę jednego z ostatnich bodźców informacyjnych tuż przed zakupami"- wyjaśnia Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Sieć City FMCG powstała w oparciu o przeprowadzoną przez Acxiom Polska analizę otoczenia  nośników citylight Clear Channel Poland w największych aglomeracjach Polski. Do sieci wybrano wyłącznie nośniki usytuowane przy kluczowych punktach sprzedaży takich jak: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, hale cash&cary oraz inne sklepy o dużym znaczeniu lokalnym.

Do selekcji lokalizacji posłużyły obiektywne, niezależne źródła danych:1. MEMRB International Poland: baza danych sklepów detalicznych2. Trade Press: baza danych sklepów detalicznych3. Acxiom Polska: Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług, plany cyfrowe miast

Lokalizacje wybrane do sieci spełniają co najmniej jedno z dwóch kluczowych kryteriów:1. położenie nośnika w bezpośrednim otoczeniu punktu sprzedaży w promieniu  maksymalnie 150 metrów,2. usytuowanie nośnika przy głównej trasie dojazdowej do marketu w odległości nie większej niż 1.000 metrów od punktu sprzedaży (dotyczy wyłącznie: hipermarketów, supermarketów zlokalizowanych w centrach handlowych oraz hal cash&carry).

Sieć dedykowana City FMCG będzie dostępna w ofercie Clear Channel Poland od stycznia 2006 roku. Sprzedawana będzie w całości z możliwością łączenia i rozbudowy o dodatkowe powierzchnie. Cena za powierzchnię citylight w sieci City FMCG będzie o 15% wyższa od ceny citylightów nie wchodzących w skład sieci. 

City FMCG to już druga sieć dedykowana w ofercie Clear Channel Poland. W marcu br. firma wprowadziła na rynek sieć dedykowaną młodzieży City Young, zbudowaną wokół miejsc i obiektów charakterystycznych dla stylu życia młodzieży, takich jak szkoły, akademiki, puby, kina, centra rozrywki.

*Target Group Index (TGI), SMG/KRC Millward Brown Company 2004, Raport Strategiczby FMCG, GfK Polonia 2005**  Point of Purchase Advertising Institution, UK

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online