Platforma eBOK to nowoczesny kanał komunikacji usprawniający obsługę klientów, którzy dzięki niemu mają możliwość wglądu w swoje dane za pośrednictwem Internetu. Ta bezpłatna platforma internetowa jest narzędziem wspierającym Biuro Obsługi Klienta TAURON Ciepło.
– Jesteśmy jedną z pierwszych spółek ciepłowniczych, która wdraża nowoczesną, elektroniczną obsługę klienta – mówi Arkadiusz Misiak, kierownik Działu Obsługi Klienta w TAURON Ciepło. - Poprzez nowoczesny serwis eBOK chcemy odpowiadać na oczekiwania naszych klientów i nowe wyzwania rynku – dodaje.
Serwis eBOK TAURON Ciepło umożliwia zarejestrowanym klientom dostęp do ich konta 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W platformie eBOK uruchomiono wiele nowoczesnych funkcjonalności. Użytkownicy serwisu, dzięki dostępowi do danych dotyczących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz zużycia ciepła, mają możliwość ciągłego monitorowania poprawności naliczeń i ilości zużytego ciepła, wygenerowania e-faktury, a także porównania wyników zużycia do analogicznego okresu roku poprzedniego.

W eBOK klienci mogą również dokonać analizy zużycia ciepła oraz jego kosztów – w tym skorzystać z kalkulatora służącego do obliczenia kosztu zużytego ciepła według wybranej przez klienta grupy taryfowej.
Serwis jest bardzo prosty i intuicyjny, nie wymaga posiadania rozbudowanej infrastruktury informatycznej i jest łatwy w administrowaniu. Pierwsi klienci TAURON Ciepło już rejestrują się na platformie i korzystają z jej funkcjonalności.
dostarczył

infoWire.pl











