Serwis został zaprojektowany tak, aby łatwo można było znaleźć w nim zakładki: hity, podwójna Gorąca 20, konkursy antenowe i internetowe, quizy oraz newsy muzyczne. Na stronie można również sprawdzić aktualną ramówkę oraz skorzystać z playera Radia Eska. W dodatkowych kategoriach wyróżniono treści z serwisów Eska Cinema, Hotplota.pl czy Eska Info.
- Nowy serwis Radia Eska został zbudowany w oparciu o analizę potrzeb internautów i słuchaczy. Sprawdziliśmy, które elementy poprzedniej strony są dla naszych odbiorców najważniejsze i w ich wyeksponowanie włożyliśmy najwięcej pracy – mówi Łukasz Malina, wydawca serwisów Grupy Eska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-eska-michal-sobkowski-szefem-anteny-pawel-karpinski-specjalista-ds-programowania-muzyki,7171457866659457a ##
Serwis został zbudowany od podstaw. Wydawca serwisów Grupy Eska podkreśla, że chodziło o maksymalne uproszczenie strony głównej, by w jej nawigacji odnaleźli się zarówno stali bywalcy, jak i nowi użytkownicy.

Według badań Gemius/PBI (dane za czerwiec br.) serwis Radia Eska miał ponad 4,1 mln realnych użytkowników i ponad 13,4 mln odsłon. Średni czas korzystania z serwisu przez użytkownika wyniósł ponad 17 minut.











