Katarzyna Sobolewska w nowej roli będzie odpowiedzialna za współpracę z domami mediowymi oraz rozwój zespołu sprzedaży, wykorzystując swoje bogate doświadczenie w obszarze reklamy zewnętrznej Out of Home i Digital Out of Home.
Na stanowisku dyrektora sprzedaży agencyjnej zastąpi Jana Rojewskiego, który z początkiem listopada obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. programmatic i będzie odpowiadał za dalszy rozwój tego obszaru w firmie.

Katarzyna Sobolewska to doświadczona ekspertka w obszarze mediów, a przede wszystkim reklamy zewnętrznej z ponad 27-letnim stażem w firmie AMS (Grupa Agora). Przez ostatnie lata kierowała tam sprzedażą agencyjną oraz rozwijała współpracę z wybranymi klientami strategicznymi, potem pełniła funkcję dyrektor działu klientów agencyjnych. Ostatnio była pełnomocnikiem zarządu AMS ds. sprzedaży agencyjnej.
- Kasia wniesie do naszego zespołu cenne doświadczenie w obszarze reklamy zewnętrznej oraz doskonałe zrozumienie rynku agencyjnego. Jej kompetencje i wieloletnia praktyka w branży pozwolą na skuteczną realizację naszych strategicznych celów w obszarze sprzedaży agencyjnej – dodaje Filip Hołowczyc, dyrektor sprzedaży i marketingu Bauer Media Outdoor Poland.











