Nowe odcinki „Pierwszej miłości” od 4 września w Polsacie

4 września 2017 roku Polsat rozpocznie emisję kolejnego sezonu serialu „Pierwsza miłość”. - Każda duża antena ma w swojej ofercie taki program, który od lat o tej samej porze przyciąga widzów przed ekrany telewizorów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Galliot Salińska, producentka serialu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Pierwsza miłość” to codzienny serial obyczajowy produkowany przez ATM Grupę, który na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. - Za sukcesem serialu „Pierwsza miłość” stoją ludzie, którzy tworzą go od lat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Galliot Salińska, producentka serialu. - Każda duża antena ma w swojej ofercie taki program, który od lat o tej samej porze przyciąga widzów przed ekrany telewizorów - dodaje.

Zdjęcia do nowych odcinków już trwają. Do obsady produkcji dołączyli: Edyta Herbuś, Marcin Rogacewicz oraz Michał Mikołajczak.

Po kilku latach przerwy do pisania scenariuszy do tego serialu powrócili Marcin Wysocki i Dominik Gąsiorowski. - Wracamy do sprawdzonego duetu scenarzystów. To właśnie ten zespół wzbogacił „Pierwszą miłość” w elementy serialu akcji i kryminału, co stało się naszym znakiem rozpoznawczym - komentuje producentka serialu.

Głównym reżyserem projektu pozostaje Krzysztof Łebski.

Najnowsze odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu będzie można oglądać w dni powszednie o godz. 18.00, począwszy od 4 września 2017 roku. - Widzowie „Pierwszej miłości” wiedzą, że od poniedziałku do piątku od września do czerwca o 18.00 mogą śledzić losy swoich ulubionych bohaterów i tej codziennej rutyny nikt im nie zabierze - wypowiada się Monika Galliot Salińska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-jesienia-2017-r-wyspa-przetrwania-i-supermodelka-plus-size-nowosciami ##

W sezonie 2016/2017 roku średnia widownia „Pierwszej miłości” wyniosła 1,78 mln osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,96 proc. wśród wszystkich widzów, 18,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,90 proc. w grupie 16-59. Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu wyniosły wówczas 219,65 mln zł.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online