Natasza Wochowska z Orlenem jest związana od ponad dwóch dekad. Według danych z LinkedIn obecnie pełni funkcję kierownika działu kontrolingu i MBO.
W radzie nadzorczej re58 zastąpiła Marka Balawejdra, który był członkiem rady niecały rok.

Z kolei Piotr Suchodolski od sierpnia 2024 roku pełni w Orlenie funkcję dyrektora wykonawczego ds. marketingu. Do koncernu przeszedł z grupy Modne Zakupy, gdzie przez trzy lata pracował jako wiceprezes ds. marketingu i e-commerce.
Wcześniej był związany m.in. z firmami Omnipak i Virgin Mobile Polska (jako dyrektor marketingu) oraz z Orange Polska (m.in. jako project manager i senior brand manager).
Suchodolski w radzie nadzorczej re58 zajął miejsce Wojciecha Hatali-Sieranta. Ten drugi był w radzie od połowy 2022 roku.
W radzie nadzorczej agencji pozostają Marta Strzyżewska, Magdalena Skowyrska (obie od połowy ub.r.) oraz Wojciech Wróblewski (od początku br.).

re58 z nową nazwą i strategią
Natomiast wiosną ub.r. zmienił się skład zarządu firmy: prezesem jest Jaromir Sroga, a członkami zarządu Sylwia Snopkiewicz i Paweł Lewandowski.
Latem 2025 roku agencja zrezygnowała z poprzedniej nazwy Sigma Bis i przyjęła nową strategię, opartą na pozyskiwaniu polskich firm z sektora prywatnego. – Chcemy, by wydawane przez nich pieniądze zostawały w Polsce, a nie trafiały do sieciowych agencji mediowych – mówiła wówczas Sylwia Snopkiewicz portalowi Wirtualnemedia.pl.
W 2024 roku firma zanotowała spadek przychodów o 44 proc. i zysku netto z 12,4 do 3,1 mln zł. Mocno odczuła ograniczenie wydatków reklamowych przez państwowe podmioty, które obsługiwała. Orlen ma 66 proc. udziałów agencji, a PZU – 34 proc.











