Nowe przestrzenie reklamowe w Gadu-Gadu

Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. oferuje nowe możliwości reklamy w najnowszej wersji komunikatora internetowego - Gadu-Gadu 7.0.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

1 września została oficjalnie udostępniona internautom nowa wersja programu Gadu-Gadu 7.0 - jest ona w pełni multimedialna i pozwala nie tylko na prowadzenie rozmów tekstowych, ale także na połączenia głosowe i telekonferencje, szczegółowe wyszukiwanie kontaktów i łatwiejsze przesyłanie plików. Wraz z rozszerzeniem funkcjonalności Gadu-Gadu pojawiły się też nowe możliwości reklamy w komunikatorze. Reklamodawcy zyskali możliwość umieszczenia swoich banerów w nowych przestrzeniach reklamowych: w oknie wyszukiwania kontaktów, w oknie rozmów audio, w oknie rozmów video oraz odświeżonym Web Gadu-Gadu.

Pierwszym klientem, który skorzystał na początku października z nowych form reklamy w Gadu-Gadu jest Sony Ericsson z zaplanowaną przez MEC Interaction kampanią telefonu J210i dostępnego za złotówkę w taryfie MIX w Plus GSM.

"W celu dotarcia z informacją o promocji do jak największej liczby Internautów w jak najkrótszym czasie, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie zasięgu, jaki zapewnia komunikator GG. Dodatkowa możliwość "bycia pierwszym" w nowych i ciekawych miejscach reklamowych jest kolejnym plusem dla reklamodawcy. Gwarantuje ona większą zauważalność przekazu w porównaniu z obecnością na standardowych i powszechnie wykorzystywanych powierzchniach reklamowych." - mówi Tomasz Rzepniewski, pełniący funkcję Head of MEC Interaction w komórce internetowej domu mediowego Mediaedge:cia.

Atrakcyjność miejsca potwierdza Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net - "Nowe przestrzenie reklamowe w komunikatorze wzbudziły duże zainteresowanie wśród naszych klientów. Sądzę, że wkrótce zajmą kluczowe miejsce w kolejnych planach kampanii internetowych."

Oprócz nowości w Gadu-Gadu dostępne są nadal wszystkie stałe formy reklamy, takie jak baner  w oknie dialogowym, button w oknie dialogowym, komunikat reklamowy (wraz z interstitialem) oraz baner w oknie konktaktów. Coraz większą popularnością cieszą się również reklamy umieszczane w serwisie Generacja.gadu-gadu.pl, oraz w samej witrynie www.gadu-gadu.pl

Gadu-Gadu posiada obecnie blisko 5 milionów stałych użytkowników.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"