Innowacjom dokonanym w recepturach towarzyszy również uatrakcyjnienie szaty graficznej opakowań.
Zmianom dokonywanym w recepturach i opakowaniach towarzyszy poszerzenie portfolio sosów o trzy nowe smaki: Sos Grzybowy (34g), Sos do Kurczaka Pieczeniowy (37g) oraz Sos Biały Uniwersalny (30g). Oprócz nich w zmodernizowanej ofercie WINIARY znajdują się następujące sosy: Sos Pieczeniowy Ciemny, Sos Pieczeniowy Jasny, Sos Pieczarkowy i Sos Pomidorowy. Cena sugerowana na półce jednego opakowania wynosi niecałe 1,50 PLN - podano w komunikacie. Wprowadzanym zmianom towarzyszyć będzie silna aktywność komunikacyjna w czołowych stacjach telewizyjnych (TVP 1 i 2, TVN, POLSAT, TV4, TVN7) oraz w wybranej prasie handlowej. Kampania przeprowadzana będzie na przełomie kwietnia i maja. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Reklamę telewizyjną przygotowała agencja Legendgroup, nowy layout opakowań opracowała agencja ARD Graphics.











