Nowi klienci Ciszewski Public Relations

Telekomunikacja Polska na kolejny rok przedłużyła umowę z agencją Ciszewski Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telekomunikacja Polska na kolejny rok przedłużyła umowę z agencją Ciszewski Public Relations. Przedmiotem porozumienia jest obsługa z zakresu sponsoringu sportowego. Przypomnijmy, iż Telekomunikacja Polska rozpoczęła współpracę z agencją w 2002 roku. W 2002 roku Telekomunikacja Polska - po raz pierwszy w swej historii - została Sponsorem Generalnym Polskich Reprezentacji Olimpijskich, wspierając naszych zawodników podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City.

W ramach umowy Ciszewski Public Relations będzie wspierać Patronat Turnieju Piłki Nożnej im. Marka Wielgusa Telekomunikacja Polska Cup w zakresie działań logistycznych oraz media relations. Turniej zaliczany jest do największych dziecięcych akcji piłkarskich w Polsce - w dotychczasowych edycjach uczestniczyło ponad 100 tys. dziewcząt i chłopców. Agencja będzie także współuczestniczyć w przygotowaniach Telekomunikacji Polskiej jako Generalnego Sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej do Igrzysk Olimpijskich w Atenach oraz koordynować działania w ramach komunikacji PR dla Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej.

Ciszewski Public Relations rozpoczyna jednocześnie współpracę z 4fun.tv. 4fun.tv to rewolucja na rynku mediów, telewizja określana mianem multiscreen, unikalna oferta skierowana zarówno do reklamodawców, jak i do widzów. To telewizja przyszłości, medium idealne dla potrzeb młodej generacji, dające szansę tworzenia, to również doskonała platforma komunikacji marketingowej dla firm, które chcą dotrzeć właśnie do młodej widowni. To projekt, w którym widzowie sami decydują o tym, co będzie się działo na ekranie, mogą wyrażać swoje opinie, komentarze przez 24 godziny na dobę. Do zadań agencji będzie należała obsługa w zakresie komunikacji medialnej.

W gronie klientów znalazła się również firma Kimberly-Clak. W ramach współpracy agencja Ciszewski Public Relations będzie obsługiwała markę Subtelle. Produkty Subtelle kierowane są do kobiet, które cenią sobie wolność i niezależność, a także lubią otaczać się ładnymi przedmiotami. Na linię Subtelle składają się: wkładki higieniczne, tampony oraz podpaski w oryginalnych i bardzo estetycznych opakowaniach, pasujących do każdej kobiecej torebki. Subtelle celebruje kobiecość, która jest niejednoznaczna i pełna kontrastów, a przez to właśnie tak pociągająca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online