Nowy dyrektor BMO w Microsoft

Barbara Napiórkowska została dyrektorem Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynowanie działań pomiędzy wszystkimi działami w polskim oddziale Microsoft.

Przez ostatnie 10 lat Barbara Napiórkowska związana była z firmą Philips AGD, z czego ostatnie 2,5 roku pracowała w centrali w Holandii. Odpowiadała za globalny marketing strategiczny i wprowadzanie produktów na rynek światowy. Zajmowała się opracowywaniem strategii dla AGD, a także współtworzeniem nowych produktów. W polskim oddziale Philips AGD kierowała działem marketingu. W tym czasie firma osiągnęła pozycję lidera na rynku. Karierę związaną z marketingiem Barbara Napiórkowska rozpoczęła w roku 1989 budując od podstaw dział sprzedaży i marketingu w fimie Johnson & Johnson Poland.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Handlu Międzynarodowego. Posiada również dyplom z Marketingu Strategicznego uczelni Business School - filii Thames University w Warszawie.

Barbara Napiórkowska w wolnych chwilach gra na pianinie. Wysoko ceni muzykę klasyczną. Uwielbia też podróże. Jest amatorką dobrej kuchni i bardzo lubi przygotowywać niebanalne potrawy dla siebie i rodziny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"