Nowy Dział Marketingu i PR w STX Jamboree

Od połowy września w Agencji marketingu muzycznego STX Jamboree działa nowo powstały, trzyosobowy Dział Marketingu i Public Relations.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do Łukasza Mielniczuka (A&R/Promotion Specialist) i kierującej działem Dyrektor Promocji - Katarzyny Wołobujewej - Bury, dołączyła Agata Jarczewska, która objęła stanowisko Specjalisty ds. PR. Dotychczas była związana z agencją United PR.

Dział Marketingu i PR zajmuje się szeroko pojętą promocją eventów, organizowanych przez Agencję, a także wydawanych kompilacji muzycznych, takich jak „Pozytywne Wibracje”, „Pieprz i Wanilia”, „Pinacolada”, „Global Chillout” czy najnowszej „Sygnowano Fabryka Trzciny”. Przy okazji promowania koncertów i wydawanych płyt, dział zajmuje się realizacją strategii komunikacyjno-marketingowych firm, współpracujących z Agencją przy poszczególnych projektach.

„Muzyka budzi w ludziach duże emocje i buduje naprawdę silne skojarzenia. Sporo firm zaczęło to dostrzegać i przez to również doceniać ogromną siłę, jaką niosą ze sobą działania marketingu muzycznego. Liczba naszych klientów rośnie – stąd potrzeba stworzenia prężnego działu, który zagwarantuje im silną i skuteczną promocję” – powiedział Stanisław Trzciński, współwłaściciel Agencji STX Jamboree.

Dział Marketingu i PR, podlegający Stanisławowi Trzcińskiemu, jest jedną z dwóch części Agencji. Druga, działająca pod kierownictwem Pawła Kwiatkowskiego, zajmuje się kompleksową organizacją eventów.

STX JAMBOREE coraz efektywniej działa również w zakresie doboru i pozyskiwania muzyki do reklam telewizyjnych. Jak twierdzi Stanisław Trzciński „dobrze dobrana muzyka jest jednym z najważniejszych elementów gwarantujących skuteczność reklamy. Wywołuje u odbiorcy pozytywne emocje i nastawia przychylnie do produktu czy usługi. Działa szybciej i skuteczniej niż słowa.”

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce