Nowy klient Mmd Polska

Od początku października br. Travel Channel International Ltd. i Mmd Polska rozpoczynają współpracę w zakresie obsługi marketingowej i PR.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Obejmować ona będzie głównie działania media relations oraz promocję programów emitowanych na antenie kanału.

„Zdecydowaliśmy się na powierzenie obsługi działań PR dla kanału Travel Mmd ze względu na profesjonalizm i doświadczenie Mmd w pracy z klientami z sektora telewizyjnego. Jesteśmy pewni, że działania agencji Mmd przyczynią się do sukcesu kanału Travel Channel na polskim rynku.” – powiedziała Grazyna Crofts, Head of Affilliate Sales & marketing.

Travel Channel to kanał poświęcony tematyce turystycznej i podróżniczej. Programy nadawane są w 13 językach, przez 18 godzin na dobę w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Kanał prezentuje obszerne materiały na temat wszystkich aspektów podróżowania, od pieszych wędrówek po luksusowe wyprawy. Dzięki niemu widzowie mają szansę poznać z bliska piękne krajobrazy, klimatyczne brzmienia, różnorodne kultury oraz zwyczaje panujące w krajach na całym świecie.

Ramówka Travel Channel wypełniona jest programami dokumentalnymi, rejestrującymi wyprawy do egzotycznych miejsc jak np. wielokrotnie nagradzany „Obieżyświat”. Znajdziemy w niej także wiele innych, ciekawych propozycji programowych – od magazynów (Travel 2006), poprzez programy dla wielbicieli motoryzacji (Route 66), kulinarne (Kuchnie świata, Sekrety kuchni włoskiej), aż po relacje z luksusowych podróży do najlepszych kurortów i hoteli na świecie (Podróże Marzeń).

Od października 2006 Travel Channel został dostosowany do wymagań polskiego widza – na kanale nadawane będą programy realizowane w Polsce, o Polsce, pojawią się też polscy prezenterzy. Uruchomiona została również nowa, polskojęzyczna strona internetowa.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej