Obejmować ona będzie głównie działania media relations oraz promocję programów emitowanych na antenie kanału.
„Zdecydowaliśmy się na powierzenie obsługi działań PR dla kanału Travel Mmd ze względu na profesjonalizm i doświadczenie Mmd w pracy z klientami z sektora telewizyjnego. Jesteśmy pewni, że działania agencji Mmd przyczynią się do sukcesu kanału Travel Channel na polskim rynku.” – powiedziała Grazyna Crofts, Head of Affilliate Sales & marketing.
Travel Channel to kanał poświęcony tematyce turystycznej i podróżniczej. Programy nadawane są w 13 językach, przez 18 godzin na dobę w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Kanał prezentuje obszerne materiały na temat wszystkich aspektów podróżowania, od pieszych wędrówek po luksusowe wyprawy. Dzięki niemu widzowie mają szansę poznać z bliska piękne krajobrazy, klimatyczne brzmienia, różnorodne kultury oraz zwyczaje panujące w krajach na całym świecie.

Ramówka Travel Channel wypełniona jest programami dokumentalnymi, rejestrującymi wyprawy do egzotycznych miejsc jak np. wielokrotnie nagradzany „Obieżyświat”. Znajdziemy w niej także wiele innych, ciekawych propozycji programowych – od magazynów (Travel 2006), poprzez programy dla wielbicieli motoryzacji (Route 66), kulinarne (Kuchnie świata, Sekrety kuchni włoskiej), aż po relacje z luksusowych podróży do najlepszych kurortów i hoteli na świecie (Podróże Marzeń).
Od października 2006 Travel Channel został dostosowany do wymagań polskiego widza – na kanale nadawane będą programy realizowane w Polsce, o Polsce, pojawią się też polscy prezenterzy. Uruchomiona została również nowa, polskojęzyczna strona internetowa.











