Nowy szef sprzedaży ubezpieczeń grupowych

  • Adam Antczak objął w UNIQA stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży – Ubezpieczenia Grupowe
  • Z rynkiem finansowym związany jest od początku lat 90-tych
  • Grupowe ubezpieczenia na życie to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów w UNIQA Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Adam Antczak objął w UNIQA Polska stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży – Ubezpieczenia Grupowe. Będzie odpowiedzialny za realizację przyjętej przez Grupę strategii rozwoju sprzedaży w tym obszarze. A jest to strategia ambitna. Polska spółka planuje podwojenie liczby pracowników objętych ubezpieczeniem UNIQA.

Adam Antczak rozpoczynał karierę zawodową jako agent ubezpieczeniowy, a następnie odpowiadał m.in. za kierowanie jednostkami sprzedażowymi ubezpieczeń majątkowych i życiowych. Posiada długoletnie doświadczenie w organizowaniu i zarządzaniu sprzedażą produktów finansowych, jak również w prowadzeniu i wdrażaniu projektów. Przed rozpoczęciem pracy w UNIQA był dyrektorem Biura Ubezpieczeń w Meritum Banku ICB. Był też związany m.in. z Bankiem BPH i GE Money Bank. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, Wydziału Zarządzania. Zdał egzamin dla brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych.

- Ubezpieczenia grupowe to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów w UNIQA Polska. W naszej ocenie ubezpieczenia na życie to bardzo perspektywiczny rynek. Zwłaszcza te typowo ochronne, oferowane w zakładach pracy - mówi Adam Łoziak, wiceprezes spółek UNIQA w Polsce, odpowiedzialny za sprzedaż ubezpieczeń grupowych. – Nowy dyrektor sprzedaży w tym segmencie ma odpowiednie kompetencje i doświadczenie, by dalej rozwijać tę linię naszego biznesu.

UNIQA Polska chroni już około 100 000 pracowników w prawie 6000 firm.

- Naszą ambicją jest podwojenie liczby pracowników objętych ubezpieczeniem UNIQA w ciągu 5 lat - mówi Adam Łoziak.

Rozwój ubezpieczeń na życie jest jednym z kluczowych elementów długofalowej strategii całego koncernu, komunikowanej pod hasłem „UNIQA 2.0”. Strategia ta zakłada między innymi zwiększenie do 2020 r. liczby klientów UNIQA w Europie do 15 mln. Od 2011 r. ich liczba wzrosła już z 7,5 mln do ponad 10 mln obecnie.

Flagowym produktem grupowego ubezpieczenia na życie w UNIQA jest „Bezpieczna przyszłość”. Składka w tym ubezpieczeniu dostosowana jest do struktury grupy przystępującej do ubezpieczenia i może wynieść już 10 zł od osoby, a kwoty świadczeń mogą osiągnąć nawet kilkaset tysięcy złotych.

- W tym roku wprowadzimy do oferty pracownicze ubezpieczenie skierowane do małych grup, liczących od 3 do 9 osób. Planujemy także intensywny rozwój pakietu UNIQA Twoje Życie – Twój Dom, czyli grupowego ubezpieczenia na życie „Bezpieczna przyszłość” wraz z ubezpieczeniem mieszkania lub domu ze składką płatną miesięcznie – dodaje wiceprezes.

UNIQA, jako pierwszy ubezpieczyciel na rynku, wprowadziła w 2015 r. pakiet dwóch grupowych ubezpieczeń – na życie i mieszkania lub domu - przeznaczony dla pracowników. Oferta sprzedaży łączonej skierowana jest do firm, które chcą skorzystać z grupowego ubezpieczenia na życie i równocześnie dać pracownikom możliwość ubezpieczenia mieszkania lub domu w atrakcyjnej cenie. Co ważne, składka miesięczna za ubezpieczenie mieszkania lub domu jest potrącana z wynagrodzenia pracownika, analogicznie jak składka za ubezpieczenie grupowe na życie.

 Więcej o UNIQA oraz jej produktach na www.uniqa.pl.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele