Piotr Luberadzki jako dyrektor handlowy w IMS będzie odpowiadał za sprzedaż usług reklamowych.
Poprzednio Luberadzki przez prawie sześć lat był dyrektorem sprzedaży w firmie Synergic, od połowy 2022 roku pełnił tam też funkcję członka zarządu. Przypomnijmy, że na początku października br. 100 proc. udziałów Synergic przejęła należąca do Agory firma AMS, płacąc na razie 19,4 mln zł.
Z branżą reklamy out-of-home Piotr Luberadzki jest związany od ponad dwóch dekad. Do Synergic przeszedł z Clear Channel Poland, gdzie pracował 18 lat, m.in. jako wicedyrektor sprzedaży.
Ile zarabia grupa IMS
Grupa IMS, zajmująca się marketingiem sensorycznym, w pierwszej połowie 2025 roku przy wzroście przychodów o 2,7 proc. do 30,55 mln zł, zaś jej zysk netto zmalał z 4,87 do 2,69 mln.

Wiosną br. z firmą pożegnał się wiceprezes Wojciech Piwocki. W jej zarządzie pozostają prezes Michał Kornacki oraz wiceprezesi Dariusz Lichacz i Piotr Bielawski. Wszyscy pełnią te funkcje od połowy 2011 roku.











