Maciej Brysiak wraca do IQS po niemal czterech latach pracy w międzynarodowej agencji badawczej Kantar (był tam business unit lead), bo jak sam przyznaje: "szanuję ludzi, którzy tutaj pracują - ich wiedzę, eksperckość, doświadczenie, poczucie humoru oraz elastyczność działania i innowacyjność, jaką zapewnia IQS".
W strukturach IQS będzie odpowiadał za budowę i rozwój zespołu, pozyskiwanie nowych klientów, rozwój narzędzi badawczych, a także client service.
Maciej Brysiak ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży, które zdobywał pracując zarówno w polskich, jak i międzynarodowych agencjach badawczych, takich jak: GfK Polonia, MillwardBrownSMG/KRC oraz Ipsos Poland.
Specjalizuje się w badaniach brand equity, poszukiwaniu i testowaniu insightów konsumenckich, monitoringu kondycji marek, tworzeniu platform badawczych i analitycznych.

- Będę wspomagał budowę platform badawczo-analitycznych dla marek, dzięki którym klient będzie mógł monitorować pozycję marki i testować kierunki jej rozwoju – mówi Maciej Brysiak.











